בנט: עצרו את העברת הכספים למחבליםדוברות

יו"ר ימינה, ח"כ נפתלי בנט, תקף אחר הצהריים (שני) בפתח ישיבת סיעת ימינה בה התארחו נציגי משפחות נפגעי הטרור את הקפאת הצו שמנע העברת משכורות מחבלים.

"ממשלת ישראל החליטה להפסיק את המרדף אחרי מחבלים ולהקל עליהם", טען בנט בפתח הדברים.

לדבריו, "ב- 10 במאי נכנס לתוקף צו שהפעלתי כשר בטחון אשר לראשונה אסר על בנקים ברשות הפלסטינית להעביר כספים למשפחות מחבלים, רוצחים. אנו מדברים על הקף של 100 מליון שקלים בחודש. הצו נכנס לתוקף ב 10.5, בני גנץ נכנס לתפקידו ובעצם ביטל את הפעלת הצו. זו כמעט הפעולה הראשונה של בני גנץ כשר ביטחון".

"אף אחד לא מבין את הלוגיקה. ככל שאנו מנסים לברר מסבירים לנו שלקראת מהלך של ריבונות רוצים להרגיע ולפייס את הפלסטינים. מסבירים לנו שמשפחות הרוצחים והמחבלים כעסו, הפעילו אלימות מול הבנקים וראשי הרשות הפלסטינית. ראשי הרשות הפעילו לחץ על שר הבטחון, ושר הביטחון גנץ השעה את זה", הוסיף.

"אני קורא מפה לראשי הממשלה גנץ ונתניהו - תפעילו מחדש את הצו. עצרו את העברת הכספים למחבלים. צריך לדעת שכל הכסף הזה שעובר. מגיע למחבלים רוצחים ולמשפחות של מחבלים שנהרגו בזמן פיגוע. הם הדלק שמניע את עיקר הטרור", קבע בנט.

"רוב הטרור היום הוא טרור מונע תמריץ כספי. האקזיט הפלסטיני היום הוא לרצוח יהודים. בלי זה התמריץ יורד ולכן חייבים לעצור את זה. ההחלטה של בני גנץ ונתניהו נותנת רוח גבית לטרור".