יעקב אשר בביקור במד''א
יעקב אשר בביקור במד''אצילום: מד"א

יו"ר ועדת חוקה, חוק ומשפט בכנסת, ח"כ יעקב אשר (יהדות התורה), ביקר היום (ה') במוקד הלאומי של מד"א בקרית אונו ולווה על-ידי מנכ"ל מד"א אלי בין ובכירי הארגון.

חבר הכנסת אשר הגיע במטרה להכיר את כלל הפעולות שמוביל מד"א כארגון ההצלה הלאומי וכגוף העומד בחזית המאבק בהתפשטות נגיף קורונה בישראל.

במהלך הביקור, קיבל ח"כ אשר סקירה אודות התמודדות מד"א עם משבר הקורונה, שמע אודות מערך הדגימות שבוצע בבני ברק ובקרב המגזר החרדי והכיר את מערך הבדיקות הסרולוגיות ועל מוכנות מד"א לקראת הגל השני. עוד שמע ח"כ על מיזם תרומת הפלסמה ממחלימי קורונה ועל פרויקט מד"א בקהילה.

ח״כ אשר אמר ״אני באתי פה להצדיע לכם על הפעילות המדהימה שלכם בתקופת הקורונה. אתם אלו שעמדתם בסוף מול האזרחים, הגדלתם ראש ומצאתם פתרונות בתקופות הקשות ביותר. ראיתי מקרוב מאות מקרים מורכבים ביותר ועמדתם בכל הלחצים בצורה המרשימה ביותר. ידעתם לדבר בשפה של הציבור החרדי״.

מנכ"ל מד"א אלי בין: "ח"כ אשר הוא דמות מוכרת במד"א מזה שנים רבות. במהלך השנים, עוד מימיו כראש העיר בני ברק, הוא סייע רבות בהקמת תחנת מד"א בעיר ופעל לקידום הארגון. אנו מאוד מעריכים את ח"כ אשר ואת פועלו הרב למען הפרט. אני מביע את הערכתי הרבה על שיתוף הפעולה עימו והעשייה המשותפת לטובת מד"א".