כדורגל
כדורגלצילום: istock

7 בום. גם הקורונה לא עזרה להפועל רעננה. אחרי שבע שנים בליגת העל הבכירה, ירדה הערב (מוצאי שבת) הפועל רעננה באופן רשמי וסופי אל הליגה הלאומית כשרשמה הפסד ליגה שביעי ברציפות.

רעננה יכולה הייתה לכפות שיוויון דרמטי עם פנדל בדקה ה-97 אך החמיצה ברשלנות ולמעשה גזרה את גורלה במו ידיה.

מה לא עברה העונה הקבוצה הקטנה מהשרון שאת כמות אוהדיה אפשר לספור על שתי ידיים? חילופי מאמנים, התנגחויות בין שחקנים למועדון ועוד לא מעט סיפורים כיאה לליגת העל הישראלית. נראה כי בסופו של יום אי אפשר להתחמק - קבוצה שלא מצליחה לסחוף קהל אוהדים גדול ומתנהלת בצורה חובבנית, אין מקומה בליגת העל.

עם סיום פגרת הקורונה החתימה היורדת הראשונה מליגת העל את אחד מבכירי המאמנים בעבר, אייל לחמן, רק שזו שכחה כי זה לא רשם ניצחון כמאמן בליגת העל כבר זמן רב וחתום בעצמו על לא מעט ירידות ליגה - הערב הוא רשם את ירידת הליגה השישית שלו בקריירה. לא משהו להתגאות בו.

רעננה הפסידה הערב ליריבתה בתחתית הטבלה, עירוני קריית שמונה שהגיעה למשחק עם רצף של ארבעה הפסדים במשחקי החוץ וכשהיא ללא ניצחון על רעננה בחוץ מאז דצמבר 2016. עם היכולת של רעננה העונה, גם זה לא מנע מקריית שמונה לנצח 1:0 קטן שמשאיר לה סיכוי לשרוד עונה נוספת בליגת העל.

רעננה? עם פער 12 נקודות, כמות הנקודות שנותרה עד לסיום העונה ועם הפרש שערים נחות משמעותית מכל היתר, מסיימת את ההופעות בליגת העל עם אכזבה גדולה.

מי שהתקרבה הערב מרחק נגיעה מלהצטרף אל רעננה בליגה השניה היא סקציה נס ציונה. העולה החדשה לליגת העל לאחר 51 שנים, הפסידה למ.ס אשדוד בתוצאה 0:2 וקרובה מתמיד לרדת אל המקום ממנו הגיעה רק לפני שנה.