המודעה של הכת שהתפרסמה
המודעה של הכת שהתפרסמהצילום: יד לאחים

ביד לאחים טוענים כי ייתכן ומודעה תמימה למראה שמפורסמת בימים אלו בערים חרדיות רבות וכן במקומונים חרדיים שכותרתה "נחשף פשע מחריד של המשטר הקומוניסטי בסין" היא דרך של אנשי הכת ליצור לגיטימציה לפועלם בציבור החרדי כדי לחשוף אותו לאמונתם.

המודעה מנסה לגייס לטובתה פסק בעניין שפיכות דמים של הרב יוסף שלום אלישיב זצ"ל, כאילו שיש בו כדי לתת הכשר לפעילותה.

קטע במודעה הקורא "בואו נתפלל שהמשטר הסיני הקומוניסטי יסולק מהעולם" מנסה גם הוא לרתום את הרתיעה שיש בציבור החרדי מפני הקומוניזם הכפרני כדי שיצודד בעמדת הכת. בתחתית המודעה תחת הפסוק "לא תעמוד על דם רעך" מופיעים פרטים ליצירת קשר.

בארגון אומרים "גם אם חלק מהטענות המוזכרות המודעה על הסכנה הסינית נכונות, מחובתנו להאיר את עיני הציבור כי ייתכן שהמודעות האלו נועדו לשם מטרה אחרת לגמרי: שאנשים יכירו את הכת ואת שיטתה".

עוד מדגישים בארגון כי טקסי העבודה הזרה של הכת נעשים גם סביב מנהיג הכת לי הונג-ג'י הטוען כי הוא "עובר דרך קירות" ויכול להיות "רואה ובלתי נראה". כך למשל בוועידה הראשונה של הכת בארץ שנערכה בתל-אביב השתחוו חברי הכת לתמונתו.

נוסף לזאת הכת מבטיחה למאמיניה כי הם מוגנים מפני שדים ורוחות, והחברים בה, כמו בכתות רבות אחרות חוששים לעזוב אותה מפני שהם עוברים שטיפת מוח שאם יעשו זאת הם יאבדו את "ההגנה" של הכת.

הכת גם משכנעת את אנשיה שלא ללכת לרופאים אלא לעבור טיפולים אלטרנטיביים שהיא מציעה. לפי פרסומים בעולם חברים רבים בכת מתו בשל כך, ביניהם למרבה הצער לפחות אישה יהודיה אחת.