כרזה במסגרת אתגר #לא_תשכח
כרזה במסגרת אתגר #לא_תשכח צילום: משרוקית

חברת הפרסום והדיגיטל "פאסי.קראוס" פצחה באתגר משרדי הפרסום על מנת להעלות את המודעות לנושא שכחת ילדים ברכב.

אתגר משרדי הפרסום "#לא_תשכח" יוצא לאור היציאה ההדרגית מהקורונה, החזרה לעבודה ותחילתו של הקיץ החם ועל מנת, כאמור, להעלות את המודעות שלכחת ילדים ברכב.

"החלטנו לעסוק בנושא הזה בימים הללו שלאחר הקורונה", אמר לערוץ 7 אסף פאסי, שותף ובעלים בחברת פאסי.קראוס.

"כולנו חוזרים למקום עבודה שונה, עם לחצים אחרים וסדר יום עמוס במיוחד. דווקא בזמנים אלה חשוב להעלות למודעות את המובן מאליו - ולא לשכוח את היקרים לנו מכל. שמחים מאוד על שיתוף הפעולה הנרחב שממשיך", הוסיף.

את המהלך התחילו חברת הפרסום והדיגיטל "פאסי.קראוס" ואליהם הצטרפו חברות רבות נוספות שאותגרו: ותקין בוטיק, ויראל, קנדו, גליקמן שמיר סמסונוב, ארבעס, משרוקית, פרסומי ישראל, זליגר שומרון תקשורת, אומנות הפרסום ועוד.

במסגרת האתגר נדרשו משרדי הפרסום להכין כרזה שתעורר אנשים להקפדה יתירה בנושא שכחת ילדים ברכב.

ממשרד הפרסום "פאסי.קראוס" נמסר: "הקמפיין הזה יצא מתוך מטרה לשים זרקור על הנושא הכואב כל-כך. להעלות למודעות בתקופה מאוד לא פשוטה מה שעלול לחרב חיים".

במשרד הפרסום "זליגר שומרון" הגדילו לעשות והקימו מערכת השולחת לנרשמים אליה הודעת תזכורת מידי בוקר.

ההודעה נשלחת חינם לנרשמים, כאמור, מידי בוקר בשעות שלאחר פיזור הילדים למסגרות השונות על מנת למנוע מצב של שכחת ילדים ברכב וחלילה סכנת חיים.

תזכורת כל בוקר
צילום: זליגר שומרון

מצאתם טעות בכתבה או פרסומת לא ראויה? דווחו לנו