שיט רומנטי ביאכטה
שיט רומנטי ביאכטהiStock

הים תמיד היווה השראה לאנשים מאמינים ועד היום יש לעם היהודי מנהגים ותפילות שמומלץ לקיימם בים.

כמו לדוגמא: "תשליך" שמקיימים בראש השנה לבקש מהקב"ה שימחק לנו את כל החטאים שעשינו במשך השנה, "מִי אֵ-ל כָּמוֹךָ, נֹשֵׂא עָוֹן וְעֹבֵר עַל פֶּשַׁע, לִשְׁאֵרִית נַחֲלָתוֹ לֹא הֶחֱזִיק לָעַד אַפּוֹ, כִּי חָפֵץ חֶסֶד הוּא.

יָשׁוּב יְרַחֲמֵנוּ, יִכְבֹּשׁ עֲוֹנֹתֵינוּ, וְתַשְׁלִיךְ בִּמְצֻלוֹת יָם כָּל חַטֹּאותָם. תִּתֵּן אֱמֶת לְיַעֲקֹב חֶסֶד לְאַבְרָהָם, אֲשֶׁר נִשְׁבַּעְתָּ לַאֲבֹתֵינוּ מִימֵי קֶדֶם".

לכן הים שהוא חלק בלתי נפרד מהטבע שבו נמצא הקב"ה, מהווה מקום מיוחד להתפלל ולהתייחד עם בורא עולם.

הרצון ברומנטיקה חוצה מגזרים, חוצה אמונה דתית וחוצה כל דבר אחר. יש כאלו שעלולים לחשוב ששייט ביאכטה הוא תענוג ששמור לחילונים בלבד, שכן האוכל עלול להיות לא כשר, ההפלגות יוצאות בשבת והלבוש עלול להיות חושפני, אבל המציאות בשטח מראה שאפשר גם אחרת.

בעצם, עם קצת גמישות מחשבתית, סבלנות והקשבה, אין שום סיבה שלא יתקיים דבר כזה, שייט רומנטי על יאכטה מיוחד לדתיים חרדיים. ואכן, אנחנו בחברת גל ונעמה השכרת יאכטות הבנו זאת מזמן. לקוחות מרוצים מגיעים אלינו מכל המגזרים, ובין החבילות וההצעות שלנו נמצא גם שייט רומנטי על יאכטה שמתאים גם לשומרי מצוות.

במהלך עשור פלוס של פעילות, הגיעו אלינו אלפי לקוחות, כך שאין פרופיל ספציפי של לקוחות טיפוסיים אלא הכל מהכל. לא רק חילונים ולא רק בני 20 ומשהו. עם הניסיון שצברנו, אנחנו יודעים מהן הרגישויות של כל אוכלוסייה, מה הדרישות שלה וכיצד נראה השייט המושלם בשבילה, ואנחנו, מצדנו, מקפידים להיות כאן בשבילכם, עם כל בקשה, בסבלנות אין קץ, מיומנות ותודעת שירות.

אם אתם חושבים על מתנה רומנטית ליום ההולדת, יום הנישואין, חג או סתם, מתחשק לכם להפתיע את הבעל או האישה, שייט רומנטי על יאכטה פשוט תפור עליכם, ויזכה להערכה רבה מהצד השני, ללא כל צל של ספק. שייט שכזה יעניק לכם כמה שעות של כייף טהור ומושלם בלב הים הפתוח, ביחד עם בן או בת הזוג שלכם.

היאכטה שלנו עוגנת במרינה בהרצליה, ומפליגה לה בשלווה לאורך רצועת החוף המהממת של הים התיכון.

אתם מוזמנים לצאת להפלגת שייט רומנטי על יאכטה שתתאים בדיוק לכם, ביאכטת פאר, מצוידת בכל מה שינעים את זמנכם בים הפתוח: פינת שיזוף מפנקת עם כריות שניתן להשתרע עליהן (כן, רלוונטי גם לאנשים מאמינים שרוצים ליהנות מהחמימות של השמש הישראלית בכל עונות השנה), חלק פנימי וממוזג עם סלון מרווח ומעוצב עד הפרטים הקטנים ביותר, שיכול לגרום לכם להרגיש בבית גם בלב ים, חדרים נוחים להירגעות, ומקרר שאותו ניתן למלא במוצרים כשרים בלבד, למיטב הנוחות שלכם. בנוסף, תמצאו ביאכטה גם תוספות משגעות כמו אבוב מתנפח שאפשר לעשות בו שימוש אם תחליטו להעניק להפלגת שייט רומנטי שלכם חוויית אקסטרים.

בהפלגת שייט רומנטי על יאכטה, אנו שמים דגש מיוחד על נושא הבטיחות: הסקיפר שלנו מוסמך ומיומן, ישנן חגורות הצלה וכל ציוד הבטיחות הנדרש, ואנחנו בשום פנים ואופן לא מעגלים פינות בדרך לבטיחות המושלמת שלנו. לא לחינם, עם השנים הפליגו אתנו מאות ואלפי אנשים מרוצים, ואין לנו ספק שעוד נמשיך לעשות זאת.

הכי חשוב! ביאכטה שלנו בכניסה הראשית ובכל כניסה לחדר יש מזוזות תקניות ששומרות עלינו במהלך ההפלגות.

בקיצור, אנחנו מאמינים מכל הלב שאפשר בקלות ליצור במיוחד בשבילכם שומרי המצוות שייט רומנטי על יאכטה שיתאים לכם בכל הבחינות.

התקשרו אלינו 0504600470 ונשמח לצאת אתכם להפלגת שייט רומנטי מיוחד לדתיים חרדיים.