לקיים דיון. רזבוזוב
לקיים דיון. רזבוזובצילום: פלאש 90

האם בקרוב שוב יוכלו אוהדי הספורט בארץ לחזות מקרוב בקבוצתם האהודה ובספורטאים האהובים עליהם? ביום שני הבא, ידונו בוועדת הקורונה באפשרות להחזיר את אוהדי הספורט למגרשים.

מי שפועל כל העת בכדי לאפשר את חזרתם של האוהדים למגרשים, הוא ח"כ יואל רזבוזוב מ'יש עתיד-תל"ם", ספורטאי בעברו וח"כ בשנים האחרונות. רזבוזוב שהיה גם יו"ר שדולת הספורט בכנסת בממשלה האחרונה, פועל כל הזמן בניסיון להחזיר את הספורט למסלול כמו לפני התפשטות נגיף הקורונה וכעת זה מתמקד בהחזרתם של האוהדים הרבים למגרשי הספורט.

בראש ובראשונה חזרתם של האוהדים הינה לרווחתם ולטובתם שלהם ושל הספורטאים המייצגים אותם בענפים השונים, כשאפשר לראות על את הקושי הרב שיש הן מצד השחקנים והן מצד האוהדים בשבועות האחרונים מאז שבה לפעילות ליגת העל בכדורגל שמשחקיה נערכים ללא קהל.

היבט נוסף שחזרתם של האוהדים כה חשובה לליגה היא כמובן העלות הכלכלית והרווח הטמון בחזרתם של אלה למשחקים. כיום, מרבית קבוצות הליגה מתבססות באחוזים רבים על ההכנסות כתוצאה ממכירת כרטיסים וחזרתם של האוהדים למגרשים עשויה לפתור עבור המדינה את הצורך לסייע כלכלית לאותן קבוצות.

ח"כ רזבוזוב, ספורטאי עבר בעצמו מבין את החשיבות והיום פנה ליו"ר ועדת הקורונה, ח"כ יפעת שאשא ביטון בבקשה לקיים דיון בנושא השבתם ההדרגתית של קהל האוהדים לענפי הספורט השונים - בראשם ליגת העל בכדורגל וליגת ווינר סל.

"כמעט בכל המשק הישראלי, ישנה חזרה הדרגתית ומבורכת לשגרה. חופי הים פתוחים לחלוטין, הקניונים, המסעדות והברים תחת מגבלות. חתונות קיבלו היתר עד 250 מוזמנים", כתב ח"כ רזבוזוב והוסיף - "כמו תמיד, הספורט הישראלי נמצא בתחתית שרשרת המזון. בספורט ישנה החלטה גורפת לא לאפשר קהל בכל הענפים. מדובר בהחלטה רוחבית ומנותקת מקצב האירועים בשאר המשק, לרבות בתעשיות של מזון, בידור ופנאי".

לח"כ רזבוזוב ישנה תכנית להשבתם ההדרגתית של קהל האוהדים וכעת הוא מקווה להצליח להשפיע על מקבלי ההחלטות. "במיוחד בתקופה כזאת עלינו להיות יצירתיים ולחשוב מחוץ לקופסא, ולא לקבל רק החלטות רוחביות ומנותקות מהמציאות" כתב ח"כ רזבוזוב במכתבו. האם בקרוב ישובו האוהדים אל האצטדיונים? אנחנו תקווה שכן.