"המתפ"ש עובד אצל הפלסטינים ולא אצלנו כבר הרבה מאוד שנים"

ח"כ בצלאל סמוטריץ' (ימינה) תקף היום (שני) בדיון בוועדת הכספים על הטבות מס לארגוני סיוע פלסטינים את מתאם פעולות הממשלה בשטחים.

סמוטריץ' מחה על הבקשה לאשר פטור ממס הבלו וממע"מ לארגונים פלסטינים שלטענתו פועלים נגד מדינת ישראל ותומכים בחרם על ישראל.

כשנשאל סמוטריץ' על המוטיבציה של המתפ"ש אמר, "המוטיבציה זה שהמתאם עובד אצל הפלסטינים ולא אצלנו כבר הרב מאוד שנים ורוצה להשיג שקט תעשייתי וזה הכל".

חברי כנסת מהליכוד, יש עתיד וישראל ביתנו יצאו נגד דבריו על המתאם.

סמוטריץ' סיפר לערוץ 7 על הדיון, "הכוונה של הקואליציה להביא פטור על מס הבלו ומע"מ על דלק, לארגוני סיוע במרכאות כפולות ומכופלות שאלה ארגוני שמאל קיצוני שתומכים ב-BDS, שלוקחים את צה"ל ומדינת ישראל לבית הדין הלאומי בהאג. מה שמתברר כאן בוועדה שמתאם הפעולות הממשלה דוחף את זה כדי להשיג שקט תעשייתי".

סמוטריץ' ציין כי כל ארגוני הסיוע האזרחי בישראל משלמים את המס הזה, "מד"א ואיחוד הצלה משלמים את זה. מה פתאום שהצלב האדום יקבל את ההטבה. אבל בעיקר שורה של ארגונים שהם מהשונאים והאויבים הגדולים של מדינת ישראל. לא מכיר שום מדינה נורמלית וחפצת חיים שמאכילה את היד שיורה בה ונאבקת בה".

בשלב זה ההצבעה נדחתה וסמוטריץ ציין בתגובה כי גם באופוזיציה אפשר להביא הישגים. "חסמנו בינתיים את האיוולת של הממשלה".

בהודעה לתקשורת תקף ח"כ סמוטריץ' את הממשלה: "הקמתם ממשלת שמאל, מותר לכם. אבל ממשלה שמעבירה כספים שמתדלקים את המלחמה נגד ישראל זה לא שמאל, זה הזוי. איפה הלכתם לאיבוד? מתי קידשתם את השנאה העצמית? כאילו אנחנו לא בפתחו של המשבר הכלכלי הגדול ביותר שידעה מדינת ישראל, וביבי וגנץ מבקשים לתת הטבות לתומכי בי די אס?! מה לנו כי נלין על מדינות אירופה אם ממשלת ישראל נוהגת באופן כה חסר אחריות".

"טוב שהשכל הישר ניצח. חברים, תתעוררו ואל תתנו יד למלחמה של אנטישמים נגד מדינת ישראל", סיכם.