נפתלי וגילת בנט
נפתלי וגילת בנטצילום: דוברות

גילת בנט, רעייתו של יו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט, הגישה בימים האחרונים כתב הגנה לתביעה שהגיש נגדה עו"ד איתמר בן גביר בשמו ושם מפלגת עוצמה יהודית.

זאת בתגובה לפוסט בפייסבוק שפרסמה בנט בחודש פברואר בו האשימה את מפלגת עוצמה יהודית בפריצה לביתה.

בכתב ההגנה שהגיש עורך הדין צבי גלמן נכתב, "למרות שבן גביר מציג חזות של איש ימין קיצוני כלפי חוץ... הוא מופעל מזה שנים ארוכות כסוכן מטעם שב"כ ומטרתו לאסוף מידע על פעילי ימין קיצוניים וכן הוא פועל להכתים את מחנה הימין בפעולות פרובוקטיביות בדומה לסוכן השב"כ לשעבר אבישי רביב".

איתמר בן גביר מסר בתגובה, "בזמן שאני נלחמתי בעינויים של אנשי השב"כ כלפי ילדים מהימין ובזמן שאני הופעתי בבית משפט וחקרתי את אנשי השב"כ, היה זה דווקא נפתלי בנט שנתן להם גיבוי בלתי פוסק. אני מבין לליבו של בנט. הוא מאוד חושש שאחקור את אשתו על סכסוכי שכנים ושבמשפט פתאום יפוצו ויתפוצצו פרשיות כמו ההדלפות שלו ושל איילת שקד מלשכת נתניהו, חוסר הנאמנות שלו לימין, הפגיעה שלו פעם אחר פעם בערכים של הימין. נפתלי בנט, זה לא יעזור לך, אני אחקור את גילת מעל דוכן העדים והיא תפסיד בבית המשפט".

נציין כי במוצאי תשעה באב, בתאריך ה-30 ביולי 2020, הגיעו בן גביר וגילת בנט להסכם פשרה שבמסגרתו היא התנצלה על כך שטענה כי בן גביר הוא סוכן שב"כ. בחשבון הפייסבוק שלה כתבה בנט כי בניגוד לטענותיה בעבר, פעילי עוצמה יהודית לא פרצו לביתה ''ולא פעלו באופן עברייני כלפי או כלפי בעלי. ההאשמות נגד בן גביר כי הוא היה סוכן שב"כ חסרות בסיס ואני מצרה על כך". על פי הסכם הפשרה, בנט תעביר לבן גביר סכום כסף לטובת "פינוק" חיילי צה''ל המוצבים בחברון.