הרב מרדכי אליהו זצ"ל
הרב מרדכי אליהו זצ"ליוסי זמיר, פלאש 90

ספר תורה מיוחד, מניין שליחים עבור כל תפילה ועצרת ענק וירטואלית – כך תיראה הילולת הענק השנתית בעידן הקורונה, בדיוק עשור אחר הסתלקותו של הרב מרדכי אליהו זצ"ל.

כבר עשר שנים שבכ"ד בסיוון עם ישראל ממלא את ציונו של הראשון לציון המקובל הרב מרדכי אליהו, הממוקם בהר המנוחות ליד ציונו של החיד"א.

השאלה שהוצבה לפתחם של מארגני ההילולה השנתית לאור מגפת הקורונה הייתה גדולה. קיום עצרת גם לפי הכללים עלול להעמיד בסכנה משתתפים שלא יצליחו להקפיד על ההוראות. לאחר דיונים נפלה ההחלטה "ללכת בדרכו של הרב", לאהוב את עם ישראל ולא לסכן אפילו יהודי אחד.

כך, דווקא עצרת העשור שאמורה הייתה להיות הגדולה מכולן, תתקיים ללא קהל במקום, אבל תגיע לביתו של כל אחד ואחד. "אנו משתדלים בכל דרך להביא את האנשים שבבית לחוות כאילו הם נמצאים בציון אצל הרב זצוק"ל", מסביר הרב חיים סויסה מנכ"ל 'דרכי הוראה לרבנים' ומזכירו של הרב.

תלמידיו הקרובים ובני משפחתו של הרב קיבלו על עצמם להיות השליחים של כל אותם אלפי יהודים שבשל הקורונה לא יוכלו להגיע להתפלל על ציונו של הרב ביום האזכרה, אבל את החיבור לעצרת הגדולה יוכל כל אחד לעשות על ידי השידור החי באתר ערוץ 7.

במקביל לעצרת הגדולה שתחל בשעה 20:00 יתקיימו למחרת אירועים נוספים, בהם יום עיון במשנתו של הרב בהשתתפות בנו הרב שמואל אליהו ותלמידי הרב, ואירוע מיוחד לנשים ובו גילויים מרתקים מבית הרב וסרטונים מרגשים ומיוחדים בהשתתפות הרבנית טובה אליהו, הרבנית ימימה מזרחי, הרבנית יעל אליהו ועוד

את השמות לתפילה ניתן למסור ללא עלות באתר ההילולה ואף לקבל עדכון בזמן התפילה. כך גם יוכל כל יהודי לקבל במתנה אות בספר התורה שנכתב לרגל הילולת העשור ומוקדש לאחדות עם ישראל. הנה הכתובת למסירת שמו לחיבור לכל אירועי ההילולא בשידור חי

האירוע יועבר בשידור חי באתר ערוץ 7.

הילות העשור
הילות העשוריח"צ