להנחיל ערכי יהדות ולהשפיע על השטח
להנחיל ערכי יהדות ולהשפיע על השטחצילום: אלי ברקו

עשרות מנהלים של מרכזי ארגון "זהות" ברחבי הארץ השתתפו בכנס לסיכום שנת הפעילות.

הכנס שהתקיים במשרדי הארגון ברמלה, עסק בין השאר בהצבת יעדים חדשים לשנה הקרובה, סיכום השנה האחרונה בכלל ואת הפעילות בתקופת הקורונה בפרט. אל הכנס הצטרפו אף בנות שירות ומנחים של המרכזים השונים על מנת שהמשתתפים יוכלו לשמוע ולהתרשם מעבודת שטח הגדולה שנעשית על ידיהם בכל רחבי הארץ.

מנכ"ל ארגון "זהות" ישראל בן פזי אמר: "יש לנו כוח גדול, צוותים מנצחים שפועלים כל הזמן על מנת להתחבר לגוונים השונים ולקהילות השונות ברחבי הארץ, להנחיל ערכי יהדות ולהשפיע על השטח ועל החיבור לקהילה ולעם ישראל.

''בזכות הצוותים הללו, רבים מילדי ישראל זכו להכיר, ללמוד ולהפנים מושגים שלולא הפעילות מעולם לא היו נפגשים איתם. אני בטוח שגם בשנה הבאה נמשיך לקצור את פירות העשייה של המרכזים השונים וגאה בכולם על העבודה וההשקעה שתמיד נעשית מעל ומעבר בכל קנה מידה אפשרי", הוסיף בן פזי.

יו"ר זהות, רועי צדוק, אמר כי "למידת העמיתים המתבצעת בכנסי המנהלים מביאה לידי ביטוי את הייחודיות הקיימת בכל מרכז ממרכזי זהות, ומאפשרת לנו לצמוח ולפתח פעילויות נוספות המחנכות את ילדי ישראל לזהות יהודית ולחיים מלאי משמעות. עבודת המרכזים בתקופת הקורונה מרשימה ומשמחת. נערכים לשנה הבאה ולהתרחבות הפעילות בכל הכוח".