הצעת מועצת יש"ע
הצעת מועצת יש"עצילום מסך

מועצת יש"ע פרסמה הבוקר (רביעי) הצעה למפת ריבונות שעונה על צרכי ההתיישבות ומונעת הקמת מדינה פלסטינית בעתיד.

מפה זו יוצרת רצף ריבוני להתיישבות, מונעת ישובים מבודדים, שומרת על כל הכבישים בריבונות ישראלית ומאפשרת התפתחות עתידית.

במועצה מדגישים כי הם תומכים בהחלת ריבונות, אך מדגישים את הצורך לוודא שראש הממשלה בנימין נתניהו עושה זאת נכון, כפי שמופיע במפה.

''המפה הנוכחית מסוכנת מאוד למדינת ישראל ולהתיישבות ומובילה להקמתה של מדינה פלסטינית. כמו כן, היא יוצרת מובלעות וקוטעת את הרצף הטריטוריאלי של ההתיישבות", מזהירים במועצת יש"ע.

במתווה שמציעים במועצת יש"ע הם שומרים על האינטרסים שימנעו את הקמתה של מדינה פלסטינית ומציעים מפת ריבונות שתשמור על רצף טריטוריאלי יהודי ותמנע הקפאת בנייה בשטח ובישובים ביהודה ושומרון.

לחצו כאן לצפייה במפה המלאה של מועצת יש''ע

יו"ר מועצת יש"ע דויד אלחייני: "אנחנו לא מורידים את הרגל מהגז ובשבועות האחרונים הקמפיין של מועצת יש"ע נגד המדינה הפלסטינית ולמען שינוי מפת הריבונות של תכנית המאה ממשיך בכל הכח. המפה שעומדת לרשותנו כרגע, שאותה אנחנו מפיצים ביישובי יהודה, שומרון ובקעת הירדן, היא המפה העדכנית ביותר. מפה שכזו היא בעצם מפת הדרכים למדינת טרור מסוכנת בלב מדינת ישראל.

''אנחנו דורשים מראש הממשלה שיקשיב לצרכיה של ההתיישבות ויביא מפה טובה יותר ונכונה יותר של ריבונות, ולא מפה של מדינה פלסטינית. עם רצף התיישבות ישראלית שיגדע את תהליך כינון המדינה הפלסטינית. ריבונות עושים נכון", הוסיף אלחייני.

יגאל דילמוני: "מחכים לתשובות מראש הממשלה"חזקי ברוך