בשבילנו זה לחזור לשגרה בשדבילם זה לחזור לחיים

"בשבילנו זה לחזור לשגרה, בשבילם זה לחזור לחיות", זוהי סיסמת קמפיין הגיוס איתו יצאה שלוה ל-36 שעות.

"השגרה חשובה לכולנו ובמיוחד לילדינו". אומרים לנו בשלוה, "אך לילדים עם מוגבלויות השגרה היא ממש חיים!"

בשל משבר הקורונה שערי מרכז שלוה נסגרו וילדים רבים עם מוגבלויות, כמו יתר החברה, נאלצו להישאר בבית.

"עבורם, הבית הוא מקום שקשה מאוד להיות בו. הוא לא מספק להם את המרחב המתאים שהם זקוקים לו וכמובן אין להם תכניות טיפול מתקדמות כמו שאצלנו יש להציע להם, שלא לדבר על הצד החברתי שנפגע מאוד כאשר הם לא נמצאים עם יתר חבריהם. רוב האנשים לא מצליחים להבין את המשמעות של לגדל ילד כזה ובמיוחד בעת המאתגרת של הקורונה. אנחנו בשלוה שלוה יודעים שזהו המקום הבטוח והטוב ביותר עבורם, תסתכלו עליהם, כאן הם כל הזמן מחייכים. המשק חוזר לאט לשגרה ואנו ערוכים לקבל את הילדים באהבה, אך זקוקים לתקציב משמעותי כדי לגרום לזה לקרות".

היו שותפים למפעל החשוב הזה ותרמו לשלוה.

בשלוה, כמו גופים רבים אחרים, חוו ירידה חדה בתרומות מהעולם שיצרה נזק כלכלי משמעותי לארגון ולרצף פעילותו. כעת, הם פונים בקריאה נרגשת לציבור ולכל מי שהארגון יקר לליבו בכדי לקחת חלק ולסייע במשימה החיונית שתשפיע באופן ישיר על חייהן של רבבות משפחות בישראל.

"חלק מילדי שלוה זוכים לחזור אלינו. אנו נרגשים לראות אותם שוב בשגרת התכניות, הטיפולים והמסגרת האוהבת והמחבקת של שלוה, אך המשימה טרם הושלמה. אנו רוצים להחזיר את כלל הילדים אלינו. דרוש לנו סיוע כלכלי משמעותי על מנת לאפשר החזרה מלאה של המערכת."

קמפיין גיוס ההמונים של שלוה מסתיים בתוך פחות מ-36 שעות. עכשיו זו ההזדמנות שלכם להיות שותפים למפעל החשוב הזה ולהחזרת החיוך לאלפי הילדים ולמשפחותיהם. הקדישו רגע קטן בשביל לשנות חיים שלמים.

לתרומות לחצו כאן