בעידן הטכנולוגי יש לכל שאלה תשובה
בעידן הטכנולוגי יש לכל שאלה תשובהiStock

אנחנו חיים בעולם של שאלות, חלקן פתורות וחלקן בלתי פתורות. עוד בבית הספר מעודדת אותנו המורה לשאול כמה שיותר שאלות ולחקור את העולם, שכן "לא הביישן למד". בעידן הטכנולוגי שלנו אנחנו יכולים למצוא בקלות רבה יותר כל תשובה לשאלה שלנו, אפילו אם השאלות האלה לא ממש בית ספריות, כמו "האם יש תחבורה ציבורית מחר?" או "כמה מרוויח מסי?". אבל בעצם, זה לא משנה כי כל שאלה חשובה ומזל שיש אתר שיכול לספר לנו את כל המידע.

ג'ולו – הכתובת לכל שאלה

יש שאלה אחת שממש מעניינת אתכם ואתם רוצים לדעת עליה כמה שיותר? הכירו את אתר ג'ולו שאלות ותשובות, אתם שואלים וגולשים אחרים עונים לכם. אלה יכולות להיות שאלות בכל נושא ובכל תחום שתבחרו – אוכל, טכנולוגיה, לימודים, נופש ותיירות, טיפול בתינוקות, בעלי חיים, כלכלה ועסקים וכדומה. כי כשאתם כותבים את השאלה בקצה אחד של המדינה, יש מישהו בקצה השני שיכול לענות לכם עליה. כל מה שאתם צריכים זה לבצע הרשמה מהירה לאתר, ואתם בפנים.

אתר ידידותי למשתמש

אתר ג'ולו שאלות ותשובות הוא אתר ידידותי למשתמש וקל להתמצא בו. אחרי שאתם מתחברים אליו, אתם מוזמנים לגלוש ולבחון שאלות ותשובות שכתבו לפניכם. אם אתם חדשים באתר, תוכלו לשוטט קצת מסביב ולבחון שאלות לפי קטגוריות. באתר יש סרגל קטגוריות מסודר ומאורגן שמאפשר לכם לבחור את הקטגוריה שבה אתם מתעניינים, לדוגמה: אוכל ובישולים, הורות ומשפחה, הריון ולידה, זוגיות ואהבה, טכנולוגיה ומדע, חברות ויחסים ועוד. ואם אתם רוצים לדעת מה חדש באתר, פשוט תלחצו על קטגוריית "שאלות חדשות" ותגלו אילו שאלות נשאלו ממש לאחרונה.

אתר ג'ולו וחכמת ההמונים

אתר ג'ולו מסתמך על שאלות ותשובות שאתם כותבים, והוא מבוסס בעצם על חכמת ההמונים. הרעיון של חכמת ההמונים אומר בעצם שקבוצה גדולה של אנשים יכולה להיות חכמה לא פחות ממומחה אחד. זאת אומרת שאם ניקח את הממוצע של כל התשובות עבור שאלה מסוימת, אנחנו נקבל בסופו של דבר את התשובה הנכונה.

כדי שחכמת ההמונים באמת תעבוד, חשוב שיהיה מדובר בקבוצה הטרוגנית של אנשים עם מגוון רחב של דעות ושהדעות בין האנשים אינן מתואמות. התנאים האלה אכן מתקיימים באתר ג'ולו, שכן על שאלה אחת אתם יכולים לקבל תשובות רבות ממקורות שונים ובלתי תלויים, כלומר גולשים שאינם מדברים זה עם זה ומתאמים תשובות. ולבסוף, יש צורך במנגנון אשר יאסוף את התשובות האלה וישקלל אותו. ובכן, סביר להניח שעבור שאלה ששאלתם תקבלו תשובות שונות. אך אם תקחו ותספרו את התשובות האלה, תראו שמרבית הגולשים נותנים לכם את התשובה הנכונה.

האתר שעושה את כל ההבדל

אז מה כל כך מיוחד באתר ג'ולו שאלות ותשובות? ובכן, לא מדובר באתר רגיל, אלא באתר שיוצר בעצם קהילה של סקרנים שרוצים לדעת הכול על הכול. לצד שאלות של ידע, תמצאו כאן שאלות בלתי שגרתיות שתמיד רציתם לדעת את התשובה עליהן, כמו "איך ללמד תינוק בן שנה להירדם לבד?", "למה יש מחשבות פולשניות?" או "איך מכינים וודקה ביתית?". באתר המיוחד הזה תוכלו למצוא את התשובה לשאלות רבות, והכי חשוב – התשובות מגיעות מניסיונם של גולשים בדיוק כמוכם. מעבר לכך, לא לכל שאלה יש תשובה אחת בלבד. כך שאם עבור שאלה מסוימת אתם מקבלים תשובות שונות, לא כדאי לפסול אותן באופן מיידי. בחנו היטב את כל התשובות לשאלה ששאלתם, ומי יודע, אולי תזכו להעשיר את הידע שלכם הרבה יותר ממה שאתם חושבים.