אולפנת מרכז שפירא
אולפנת מרכז שפיראצילום: מועצה אזורית שפיר

בהתמודדות על הפעלת אולפנת מרכז שפירא שערכה המועצה האזורית שפיר נבחרה רשת ישיבות ואולפנות בני עקיבא להפעלת האולפנה שעתידה להצטרף בשנת הלימודים הקרובה אל עשרות האולפנות והישיבות שפועלות ברחבי הארץ ומשתייכות לרשת מוסדות בני עקיבא.

ראש המועצה האזורית שפיר אדיר נעמן, ברך על הבחירה ברשת בני עקיבא: "אנו נרגשים לקראת העבודה המשותפת מול רשת בני עקיבא, המועצה האזורית שפיר חרתה על דגלה את החינוך כערך עליון ואין לנו ספק כי שיתוף פעולה זה יחזק את הערכים וההישגים.

אולפנת מרכז שפירא הצליחה כבר בשנותיה הראשונות לבסס את מעמדה כאחת מהאולפנות המובילות בארץ ואנו נמשיך ונפעל למען המשך השגיות פורצת דרך. רשת בני עקיבא שותפה גם היא לתפיסת עולם זו, ומהווה שותפת דרך לחינוך לערכים, להישגים ולהצלחה".

מנכ"ל רשת מוסדות בני עקיבא אלחנן גלט: "אנו פועלים בשיתוף פעולה לאורך שנים רבות עם המועצה האזורית שפיר ועם תושביה בתחומים שונים. אנו שמחים לצרף את האולפנה הצעירה והמבטיחה שהוקמה בשנים האחרונות כחלק מההתרחבות המרשימה של משפחות צעירות באזור שפיר והסביבה ובטוחים שבשיתוף פעולה עם אדיר נעמן וצוותו נשכיל לבנות קומות נוספות בפואמה החינוכית המתקיימת באזור".