העיתונאי נתן בְּרוּן הלך לעולמו בתל אביב והוא בן 82. ברון היה דוקטור למשפטים וחוקר תולדות המשפט בארץ ישראל.

אביו, עו"ד עקיבא ברון, היה פעיל בתנועה הרוויזיוניסטית, ממייסדי הסתדרות העובדים הלאומית וחבר הלח"י.

בשנת 1961 סיקר את משפט אייכמן לעיתון "ידיעות אחרונות" ובשנת 1965 יסד בית ספר לעיתונאות בבית ציוני אמריקה בתל אביב.

בבחירות לכנסת העשירית, בשנת 1981, היה היועץ לענייני הסברה של הליכוד. הבחירות הסתיימו בניצחונו של הליכוד בראשות מנחם בגין, שזכה לתקופת כהונה נוספת כראש ממשלת ישראל.

לפני כשלוש שנים קיבל ברון מהפקולטה למשפטים בבר-אילן את פרס ז'בוטינסקי למחקר ולספרות, על ספרו "משפט, יצרים ופוליטיקה". בספר זה הציג ד"ר ברון תמונה מלאה ומרתקת של התרחשויות דרמטיות במערכת השיפוט בארץ ישראל בסוף המנדט ובשנים הראשונות למדינה, שבהן הוקמה והתבססה מערכת המשפט הישראלית החדשה.

ברון נשוי לשופטת ציפורה לב ובנם הוא תא"ל (מיל') איתי ברון.

מנכ"ל ערוץ 7 והעורך הראשי, עוזי ברוך, הביע צער על פטירתו של ברון וסיפר, "למדתי אצלו עיתונות בבית ציוני אמריקה בתחילת דרכי לפני 20 שנה, הוא היה אדם חד ומורה מעולה, מושך, סוחף, מדבר מעניין ומעורר עניין וסקרנות אצל תלמידיו. הוא היה מופת לעיתונאי לאומי גאה בעמדותיו גם בשנים שבהן התקשורת היתה פתוחה הרבה פחות. בשיחה האחרונה שקיימתי אתו לפני שנתיים הוא שמח מאוד על הפתיחות בתקשורת, על ערוץ 7 שזוכה לבמה מכובדת בתוך עולם התקשורת הכללי, ועל חופש הביטוי המגיע כיום לכל אחד".

אחיו, הרב אברהם ברון, יושב שבעה כל יום בנוסף לזמנים המפורטים במודעת האבל, בביתו שבאלון שבות ברחוב הזית 18 החל מהשעה 21:15.