יממה לאחר חשיפת ההשתוללות של ח"כ עפר שלח בערוץ הכנסת, ח"כ בצלאל סמוטריץ' תוהה מדוע מועצת העיתונות שומרת על דממה.

''יום שלם עבר מאז שהתפרסמה ההתפרצות המכוערת של עופר שלח על שני עיתונאי ערוץ הכנסת, ומאז שהתפרסם שהערוץ צינזר את הידיעה העיתונאית הזו, שלח עשרות עובדים לפוליגרף ומפטר שתי עובדות, ומגזרת מועצת העיתונות וארגוני העיתונאים - דממה. יכול להיות שזה בגלל שמדובר בעיתונאים חרדים?! חבר שואל", כתב סמוטריץ' בטוויטר.

העיתונאי עמית סגל התייחס גם הוא לפרשה, ''מתקשה עדיין להירגע מאירוע ערוץ הכנסת: כסף ציבורי של כולנו שימש לבדיקות פוליגרף לעיתונאים. כך לא נראה כלי תקשורת, כך נראית הטלת מורא''.

לדברי סגל, ''הסיפור המטריד בפרשת ערוץ הכנסת איננו ההתפרצות של עפר שלח, שכמוה היו ויהיו. כולנו בני אדם. הסיפור המטריד הוא החלטתו של ערן טיפנברון לשגר לפוליגרף עשרות עובדים נאמנים של הערוץ כאילו מדובר פה בשב״כ. וזהו רק קצה הקרחון, בערוץ שלמרבה השעשוע נולד כדי לשרת את השקיפות.

''ערוץ כנסת מתנכל כעת לטובים שבעובדיו באמתלות שווא תוך כדי צעדה לפוליגרף ואיומי פיטורין. מצופה מכל חברי הכנסת להתקומם על כך", הוסיף עמית סגל.

יועץ ראש הממשלה טופז לוק תהה מה היה קורה אם לא היה מדובר בחבר הכנסת שלח אלא בחבר כנסת מהליכוד. ''לראות את הטירוף הגנוז של עפר שלח הבובה של יאיר לפיד ולחשוב איך בכזו קלות גונזים ראיון עם שאלות קשות לאנשים מהשמאל ופשוט מצלמים מחדש.

''מה אתם חושבים היה קורה אם היה מדובר בח״כ מהליכוד? אתם כבר יודעים את התשובה...", צייץ לוק בטוויטר.