הרב יהודה קרויזר, רב היישוב מצפה יריחו

להצטרפות ל'קרן יחד' - לחצו כאן

רב הישוב מצפה יריחו, רהב יהודה קרויזר, מספר על התנסותו האישית עם קרן 'יחד' המציינת בימים אלה מלאת שש שנים להקמתה וקוראת להרחבת מעגל המשפחות החברות בקרן.

"כשקורה אסון משפחתי המשפחה נכנסת למשבר עמוק. ברגע אחד עולמה של המשפחה חרב ומשתנה. הרבה קשיים עומדים לפתחה של המשפחה ואחד הקשיים הפחות נעימים הוא הנושא הכלכלי, ובמיוחד הדאגה לעתיד הילדים. קרן יחד מביאה איתה נחמה גדולה למשפחה", אומר הרב קרויזר.

לדבריו היציבות והאיתנות הכלכלית מעיקה למשפחה כוחות נפש גם להתמודדות עם שאר הקשיים המלווים את האבל והצער, קשיים שאינם כרוכים בהכרח בסוגיה הכלכלית.

"כרב ישוב אני יכול להעיד על הקלה שהייתה למשפחה כאשר היא נזכרה שהיא חברה בקרן 'יחד', וכמה תמיכה ועידוד זכתה משפחה שנעזרה בליווי האישי של חברי הקרן".

"הרבה פעמים הדאגה הכלכלית למשפחה עומדת לפתחו של הרב ממנו מצפים לעזור לסייע ולתמוך. בעבר כשנדרשה תמיכה כזו היו צריכים להקים קרנות ולהסתובב בין ארגוני חסד שונים כדי לממן צרכים שונים של המשפחה. קרן יחד מסירה את הדאגה מהרבנים ומאנשי הציבור ומותירה להם זמן לטפל בדברים אחרים הדרושים לשיקום המשפחה", אומר הרב.

פרט נוסף מציין הרב קרויזר ומזכיר גם את סוגיית הקמתה של המשפחה בזוגיות חדשה. לדבריו, כאשר הורה, אלמן או אלמנה, מבקש להקים משפחה עם בן זוג חדש הידיעה שילדיו מסודרים כלכלית מסייעת לקבל את ההחלטה להינשא ולהקים בית משותף.

הרב חותם את דבריו כשהוא מצטרף לקריאת הקרן למשפחות שעדיין לא הצטרפו לקרן לעשות זאת בהקדם.

להצטרפות ל'קרן יחד' - לחצו כאן