טראמפ
טראמפReuters

תנועת "הביטחוניסטים" שיגרה מכתב לנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ שבו היא מביעה תמיכה בתוכנית החלת הריבונות ביו"ש ומחזקת את הנשיא לקראת קבלת ההחלטות בישיבה המכרעת ביום רביעי הקרוב בבית הלבן.

המכתב, עליו חתומים אלופים, תתי אלופים ומקביליהם במשטרת ישראל ובשירותי הביטחון, יוגש לנשיא טראמפ על ידי שגריר ארצות הברית בישראל דיוויד פרידמן אשר קיבל את המכתב מ"הביטחוניסטים" רגע לפני עלייתו למטוס לארצות הברית וכן פורסם הבוקר גם בעיתון "THE HILL" היוצא לאור בעיר הבירה וושינגטון.

במכתב נאמר "אנו כותבים לך (הנשיא טראמפ) בשמם של יותר מאלף קציני צבא ומשטרה בכירים וחיילים קרביים ממערך המילואים של צבא הגנה לישראל, משטרת ישראל וכוחות הביטחון, שהצטרפו בחודשים האחרונים להקמת תנועה חברתית חדשה בשם "הביטחוניסטים".

''אנו סומכים ובוטחים בך כי תמשיך לפעול בכדי להבטיח את שלומו העתידי של עם ישראל והמזרח התיכון כולו בעוד אתה עומד לצידו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בתהליך החלת הריבונות בגבולה המזרחי של ישראל בבקעת הירדן ובהתיישבות ביהודה ושומרון, בהתאם לחזון תוכנית השלום שלך".

תת אלוף אמיר אביבי, מנכ"ל תנועת הביטחוניסטים: "המכתב נשלח אל הנשיא טראמפ בידיו של השגריר דייויד פרידמן בכדי לחזק אותו לקראת ההחלטה המכרעת ביום רביעי. תנועת הביטחוניסטים תומכת באופן מלא בתוכנית החלת הריבונות בכל בקעת הירדן במובנה הרחב ובהתיישבות ביהודה ושומרון."

האלוף ג'רי גרשון, חבר תנועת הביטחוניסטים החתום על המכתב: "זוהי שעת כושר היסטורית והזדמנות לבצר ולהבטיח את ביטחונה של מדינת ישראל לדורי דורות – ואסור לנו לפספס אותה. הנשיא טראמפ, ידיד אמת של מדינת ישראל ועם ישראל, מקבל את התמיכה והחיזוק שלנו, מי שנלחמו על ביטחונה של מדינת ישראל."

הקצינים החתומים על המכתב:
תא"ל במיל' אמיר אביבי מנכ"ל תנועת הביטחוניסטים
האלוף במיל' יצחק (ג'רי) גרשון
האלוף במיל' גרשון הכהן
האלוף במיל' יוסי בכר
האלוף במיל' דני ביטון
ניצב בדימוס שלום קעטבי
תנ"צ בדימוס דובי יונג
תג"ד בדימוס אלברט לנקרי
תג"ד בדימוס יוסי מקדש
תא"ל במיל' אביגדור קהלני
תא"ל במיל' יוסי קופרווסר
תא"ל במיל' צביקה פוגל
תא"ל במיל' הראל כנפו
תא"ל במיל' צביקה קראוס
תא"ל במיל' נחמיה סוקל
תא"ל במיל' משה שלי
תא"ל במיל' אבי גור
תא"ל במיל' אלי פרץ
תא"ל במיל' אמציה (פצי) חן