קופפר במאהל הריבונות
קופפר במאהל הריבונותצילום: תנועת הריבונות

ג'ק קופפר, יו"ר ארגון Israël is forever, היה היום מבאי מאהל הריבונות של תנועת הריבונות מול משרד ראש הממשלה בירושלים.

קופפר נשא בפני באי המאהל דברים אותם פתח בהצהרה 'אני בית"רי, תלמיד של זאב ז'בוטינסקי, תלמיד של מי שמגן על הגאווה היהודית ועל העתיד של העם היהודי ובכל מקום בו עומדים האויבים שלנו למדתי שצריך לעמוד חזק יותר ולהילחם נגדם".

בדבריו התייחס קופפר לסתימת הפיות המופנית כלפי הימין בישראל. "השמאל לא יודע שאם אנחנו לא יכולים לדבר תישאר לנו האפשרות לצעוק. הם לא רוצים שנדבר. בתקופה הזו יש לנו וירוס הרבה יותר מסוכן מהוירוס שבו אנחנו נלחמים בימים אלה, זה וירוס הפלשתיניזם שהוא קטלני והפך את העולם היהודי, הוא מדביק בבג"צ, בעיתונות, בטלוויזיה, בחלק מהאקדמיה, הפלשתיניזם הזה מביא יהודים להיות על הברכיים בכיכר רבין. הפלשתיניזם הזה מסוכן והופך את המוח של היהודי כאילו יש עם כזה, עם פלשתיני".

קופפר מזכיר את גישתו של מנחם בגין שכינה את הפלשתינים 'ערביי ארץ ישראל'. "אף פעם לא היה קיים שום עם פלשתיני ולא הייתה קיימת מדינה פלשתינית לא בעבר ולא בעתיד. המלחמה הזו היא החשובה ביותר עבורנו. אם לא נדע שבית לחם, חברון ושכם הם שלנו אז מה זכותנו על תל אביב? באנו לכאן בזכות אבותינו. אנחנו כאן גם בזכות הכוח וגם בכוח הזכות ולא צריך להתנצל על כך".

"אותם שמדביקים בוירוס הפלשתיניזם רוצים גם להפחיד אותנו שיהיו עלינו לחצים מכל העולם שלא נוכל לעמוד מולם", אמר קופפר ולגלג על הניסיון להפחיד את עם ישראל "מהמלך שבעבר הירדן, המלך שגנב לנו שלושת רבעי מארץ ישראל המיועדת לעם ישראל ולמדינת ישראל. הוא עוד חי שם תודות לעם ישראל והוא עז ומר לנו שיהודה ושומרון לא שלנו? הגיע הזמן להזכיר לו את השיר ששרנו תמיד 'שתי גדול לירדן, זו שלנו זו גם כן'".

עוד ביטל קופפר בדבריו את הניסיון להפחיד את עם ישראל בתגובתו של "היורש של המופתי הנאצי, חאג' אמין אל חוסייני, מכחיש השואה היושב ברמאללה שממשיך לחנך את ילדי הרש"פ על שנאת העם היהודי ומכחיש גם את זכויותינו על ארץ ישראל השלמה. הוא הפחד שלנו? אנחנו, המעצמה השביעית בעולם, צריכים לפחד מכמה חוליגנים, פושעים ומחבלים שאומרים לנו שהשטח יבער? צה"ל לא יכול לנצח? אסור לנו לנצח ולתת תשובה ראויה?".

"אני יודע שיש לנו רמטכ"לים שחושבים שמטרת המלחמה היא הפסקת אש, אבל הדוגמא שלנו היא זו של יהושע בן נון, מטרת המלחמה היא ניצחון וחיסול האויב", קובע קופפר המזכיר גם את עמדת האיחוד האירופי:

"שר החוץ של גרמניה מגיע כדי להגיד לנו מה צריך לעשות. הוא, שאבא וסבא שלו, אחראים על מות שש מיליון יהודים שחסרים כאן בארץ ישראל, הם ועשרות מיליוני הנכדים שלהם, הוא בא להגיד לנו שיהודה ושומרון צריכים להפוך ליודנריין ואנחנו מקבלים את זה? אנחנו נותנים לו לדבר בבירתנו הנצחית, בירושלים? האמת היא שהמחלה שלנו שהדביקה כל כך הרבה אנשים היא מחלה שיוצאת החוצה ואם אנחנו לא מסוגלים להגיד שארץ ישראל שלנו, איך נוכל לדרוש מהגויים שיגידו את זה?", שאל וסיפר על מאמר של תנועת השמאל 'מפקדים למען ביטחון ישראל' שפורסם ב'לה-מונד' הצרפתי ובו הם תוקפים את הריבונות. "ההיסטוריה שלנו יותר חזקה מהחתימות שלהם. הגיע הזמן לנצח. אני אומר לראש הממשלה, כתלמיד של ז'בוטינסקי, הגיע הזמן לקום ולומר לכל העולם בגאווה ציונית 'כולה שלי' ועשה ריבונות עכשיו".