נובאק ג'וקוביץ' התעלם במופגן מהגבלות הקורונה וארגן מסיבה שקדם לה טורניר ראווה בהשתתפות כמה מכוכבי הענף. מאז שני טניסאים בכירים הודיעו כי נדבקו בנגיף, והיום הצטרף אליהם גם הטניסאי המדורג מספר אחת בעולם ומי שמשמש כיו"ר ארגון השחקנים בטניס העולמי - הסרבי נובאק ג'וקוביץ'.

אחרי חבריו לענף שהודיעו אמש על תוצאות חיוביות של בדיקות הקורונה שעשו ועל כך שנמצאו למעשה חולים בנגיף המבהיל, היום הגיע גם תורו של המדורג מספר אחד בעולם, הסרבי ג'וקוביץ'.

על פי ההערכות, הסיבה להידבקות הטניסאים השונים מקורה במשחק הראווה שארגן ג'וקוביץ' בעצמו, מתוך מטרה להחזיר ספורטאים לכושר משחק.

על פי הדיווחים, מלבד הטניסאי הסרבי הבכיר וחבריו לענף שהשתתפו במשחק הראווה שארגן, גם אשתו ילנה נדבקה.

ג'וקוביץ' שספג ביקורת חריפה הן על קיום משחק הראווה ואי אכיפת ההנחיות העולמיות והן על כך שסרב להיבדק, אמר בעקבות הסערה כי "ברגע שנחתנו בבלגרד עברנו בדיקה. שלי יצאה חיובית, וגם שלי ילנה אשתי. למזלנו, הבדיקות של הילדים שליליות".

"כל מה שעשינו בחודש האחרון נעשה בתום לב, מתוך כוונות טובות. הטורניר שארגנו נועד לאחד את הטניסאים ולהעביר מסר של סולידריות וחמלה. הרעיון כולו היה פילנתרופי, וכל ההכנסות היו אמורות להיות מועברות לאנשים שזקוקים לכסף בתקופה הזו.

לצערי, הוירוס עדיין נמצא כאן וזו מציאות חדשה שכולנו מנסים להתרגל אליה. אני מתנצל מעומק לבי על כל מי שנדבק בטורניר. אני מתפלל שהמצב הרפואי של כולם יישאר יציב ושהכל יעבור בשלום. אני אשאר בבידוד בשבועיים הקרובים, ובעוד חמישה ימים אעבור בדיקה נוספת" אמר הטניסאי מספר אחד.