לימור לבנת
לימור לבנתצילום: אהוד אמיתון/TPS

במכתב גלוי שהיא מפנה לראש הממשלה, בנימין נתניהו, על גבי העיתון 'ידיעות אחרונות', תוקפת השרה לשעבר לימור לבנת את התנהלותו ואת מה שהיא מגדירה כאטימות וחוסר אכפתיות שמפגין נתניהו לנוכח מצוקת האזרחים בישראל.

בין השאר כותבת לבנת:

"אדוני ראש הממשלה, אני יודעת שאסור לך מטעמי ביטחון לפתוח את חלונות לשכתך בירושלים, כך שאינך יכול לשמוע את הקולות מבחוץ. תבקש אם כך מיועציך הנמרצים שיספרו לך את מה שאינם מעוניינים לספר. על צעדת העובדים הסוציאליים, אשר מרגישים שהם על סף קריסה. עם 300 מטופלים לעובדת סוציאלית אחת או 500 מטופלים קשישים לעובד סוציאלי אחר גם הם כבר חשים שקופים כמו המטופלים שלהם, וצועדים למשרדך כבר מתחילת השבוע. שיספרו לך על מובטלים שעבדו והשתכרו בכבוד, ואין להם את מיקי זוהר שילך לבכות כמה הם "נכים כלכלית", כפי שהגדיר אותך אתמול. שיספרו לך איך נראים החיים עצמם.

ביבי, ברצינות, אתה לא רואה את כל זה? מאיפה האטימות הזו? מאיפה חוסר האכפתיות הזה? ואיפה מעט אמפטיה ורגישות? הגזמתי, מה? אז אנסה אחרת. אתה באמת חושב שזה מקרה שרוב שריך וח"כיך אילמים כדגים ואינם קופצים להגנתך? גם גדולי התומכים בך מתקשים לעמוד מול עיני הילדים שלהוריהם אין פרנסה להביא הביתה, בשעה שהם "נקראים לדגל" שוב ושוב כדי לדאוג לעניינים הפרטיים שלך ושל משפחתך".

לבנת מעירה במכתבה כי "על פי המגזין "פורבס" הוא בין ארבעת הפוליטיקאים העשירים בישראל, עם הון מוערך של 50 מיליון שקל, בית בקיסריה ושתי דירות בירושלים".