הגיינה
הגיינהiStock

מגפת הקורונה החזירה לחיינו את המילה הגיינה (בעברית יפה יש לומר "גהות), אבל לא כולם יודעים שהיא הייתה כאן מאז ומתמיד.

מקור המילה הוא במיתולוגיה היוונית וזהו שמה של אלת הבריאות, אבל רק בסופה של המאה ה-19 גילו החוקרים שיש קשר בין חיידקים, וירוסים (כמו הקורונה) ומחלות.

למעשה, שמירה על הגיינה מאפשרת ליהנות מבריאות שלמה ב-2 אופנים:

  • להסיר ולהרחיק מזהמים מגוף האדם או מחפצים
  • למנוע מלכתחילה זיהום של הגוף או של חפצים

הקורונה, ההגיינה ואתם

כמובן שבזמן הקורונה יש להגיינה חשיבות כפולה ומכופלת. למשל, השימוש במסכות הפך לכמעט טבעי, מגע פיזי פסק כמעט לחלוטין, רחצת הידיים (במים וסבון או באלכוג'ל) נהייתה הטרנד הכי חם וכולם כבר יודעים שצריך להתעטש למרפק.

לא בכדי הוטל סגר כללי והותרה יציאה מהבית רק לצרכים חיוניים, למשל הצטיידות במזון או במוצרי פארם. בתקופת הסגר רבים חששו לצאת אפילו מרחק קצר מהבית, כך שהזמנות מוצרים מרשתות מזון עלו במאות אחוזים.

ומה יקרה בגל השני?

כמעט כל המומחים מסכימים שהגל השני של הקורונה יהיה קטלני יותר מסיבה אחת – הנגיף יפתח מוטציה מדבקת ואלימה יותר, מה שאומר ש"חיסון העדר" לא רלוונטי, שיש סכנה גם לאלו שלא היו בקבוצות הסיכון הראשוניות (אנשים שסובלים ממחלות רקע, קשישים וכו') ושסגר מחודש הוא רק עניין של זמן.

המשמעות היא שאתם תזדקקו שוב לכפפות, מסכות, חומרי חיטוי וגם נייר טואלט. אבל מסתבר שפה המצב מסתבך כי רוב חברות הפארם עדיין לא מאפשרות קנייה מקוונת. למזלכם באתר יוקאר זה אפשרי ואפילו חסכוני. למעשה, בהזמנת מוצרי פארם דרך אתר זה אתם נהנים מכל העולמות:

  • בוחרים את אופן המשלוח : איסוף עצמי או משלוח עד הבית
  • חוסכים עד 50% ממחירי השוק
  • שומרים על איכות הסביבה הודות לעובדה שבאתר מגוון רב של מוצרים טבעיים, טבעוניים ואקולוגיים
  • יכולים לבטל כל רכישה עד 14 יום לאחר ביצועה
  • צוברים נקודות בכל רכישה שאותן ניתן להמיר בכסף בקנייה הבאה
  • וכמובן – נשארים בבית ומבטיחים את שלומכם ואת שלום בני ביתכם.

איזה מוצרים יש באתר?

באתר יוקאר תוכלו למצוא את כל המוצרים שתזדקקו להם בגל השני של הקורונה, למשל סוללות, ערכות של עזרה ראשונה, חומרי ניקוי, חומרים לחיטוי הידיים, ניירות טואלט ועוד מוצרים של מיטב החברות כמו סנו, פיירי, אריאל ועוד.

וכמובן שתוכלו לרכוש גם מוצרי פארם אחרים כמו מוצרי תינוקות, מוצרים לטיפוח הפנים, השיער (כולל מכונת תספורת שתחסוך לכם הליכה לספר) והגוף, מוצרים לשמירה על הגיינת הפה, מוצרי הגיינה נשית, מוצרי גילוח ואפילו מוצרי איפור.