חיים מאוזנים
חיים מאוזניםPIXABAY

הרבלייף היא חברה השמה לעצמה למטרה לייצר מוצרים איכותיים, תוך התחשבות בכל הוויטמינים והמרכיבים שהגוף זקוק להם על מנת לקיים אורח חיים בריא.

עם זאת, פעילותה של החברה לא מסתכמת רק בביצוע מחקרים בתחום התזונה וביצירת מגוון רחב של מוצרים המותאמים לצרכים שונים. למעשה, החברה לוקחת חלק במגוון מיזמים, תוכניות התנדבות ותרומה לקהילה, על מנת לקדם את "פילוסופיית העל" שלה – חיים בריאים ומאוזנים לכל אדם, גם לכאלה שידם אינה משגת לכך.

לפניכם כמה עובדות מעניינות על הרבלייף ועל הפעילויות שבהן לוקחת החברה חלק.

תרומה לקהילה

בשנת 1994, הקימה חברת הרבלייף את "קרן המשפחה" – קרן שלא למטרות רווח הפועלת באופן גלובלי על מנת לשפר את חייהם של ילדים בכל רחבי העולם, על ידי מתן גישה לתזונה בריאה, איכותית וכוללת. במסגרת פעילות הקרן, מספקת הרבלייף מימון נרחב בגובה מיליוני דולרים לבתי חולים, בתי יתומים, בתי ספר ומגוון ארגונים הפועלים ברחבי העולם, כדי לספק תזונה טובה ואיכותית לילדים שאין להם גישה לכך.

תזונה לאפס רעב

חברת הרבלייף מודעת לכך כי יש אנשים רבים, בדגש על ילדים, שסובלים מרעב ומתזונה לא מספקת בכל רחבי העולם. מסיבה זו, הקימה החברה יוזמה גלובלית בשם "תזונה לאפס רעב", במסגרתה מתחייבת החברה להשקיע שני מיליון דולר לטובת המאבק המתמשך והבלתי מתפשר ברעב העולמי.

היוזמה פועלת בעזרת שותפים מכל רחבי העולם וללא מטרות רווח, ומתמקדת בחינוך תזונתי, העלאת המודעות למשבר הרעב העולמי, מתן גישה למזון איכותי ואיתור משאבי מזון בר קיימא.

תמיכה באירועי ספורט ובריאות

חברת הרבלייף משתתפת באירועי ספורט רבים ברחבי העולם, ביניהם טריאתלונים, מרוצים שונים, תחרויות כדורגל ועוד. בנוסף, החברה היא שותף התזונה הרשמי של Los Angeles Galaxy ויועצת התזונה ונותנת החסות הרשמית של הליגה האמריקאית לכדורגל לנוער (AYSO).

חסויות

תמיכתה של חברת הרבלייף באירועי ספורט ובריאות אינה מסתכמת רק בהגעה לאירועים, אלא גם בחסויות אשר מעניקה החברה, על מנת לקדם את פילוסופיית אורח החיים הבריא שלה.

הרבלייף מעניקה חסות למעל 250 ספורטאים מקצועיים, ביניהם כדורגלן העל, כריסטיאנו רונאלדו.

הרבלייף ישראל חתומה על הסכם חסות עם הוועד האולימפי והפראלימפי הכולל מענק כספי ומוצרי תזונה ייעודיים לספורטאים. בין הספורטאים נמצאים שגיא מוקי, אלוף העולם בג'ודו, אילנה קרטיש, אלופת ישראל בהיאבקות נשים, ושחר שגיב, טריאתלט מצטיין. בנוסף, הרבלייף תעניק חסות למשחקים האולימפיים בטוקיו 2021!