אתי עטייה
אתי עטייהצילום: ערוץ כנסת

ח"כ אתי חוה עטיה (ליכוד) פרסמה בצהריים (חמישי) פוסט בפייסבוק לרגל "יום ההילולה לזכרו של המנהיג הדגול של עם ישראל ומורשת ישראל - רבי מנחם מנדל שניאורסון, הידוע בכינויו 'הרבי מליובאוויטש'".

"הרבי זצ"ל פיתח והעצים את מפעל השלוחים ובתי חב"ד במקומות רבים בעולם שכל מטייל ישראלי מכיר ומוקיר. שלוחיו הקימו אלפי מוסדות חינוך וארגונים תחת פיקוחו ברחבי העולם. שועי עולם שחרו לפתחו וקיבלו את בירכתו ועצתו", ציינה.

לדבריה, "בכל הזדמנות הדגיש הרבי זצ"ל את ערכה של ארץ ישראל, שהיא מתנה טובה שנתן הקב"ה לעם ישראל ואין לנו זכות לוותר עליה".

"בימים אלו ששאלת הריבונות עומדת על הפרק, אין ספק כי לפי שיטת הרבי זצ"ל אין לנו זכות להפקיר את השטחים. יש להחיל ריבונות על שטחי יהודה ושומרון בהזדמנות הראשונה. כולל סיפוח מלא של בקעת הירדן וריבונות מלאה על יישובי צפון השומרון שפונו בקיץ 2005", מסרה.

עטיה הדגישה, "אני רואה בהפקרת יישובי צפון השומרון כטעות טראגית, תושבי היישובים חייבים לחזור לביתם הטבעי ולשקמם מחדש".

"עכשיו חייבים לנצל את ההזדמנות פז הזו ולא לפספס אותה, כל האיומים נגד הסיפוח, מקורם בהפחדות לטרפד אותה ורק מגבירים בנו את הצורך ליישם את התכנית מהר, לפני שיהיה מאוחר. כפי שחזר הרבי וציטט שוב ושוב את הרשי של הפסוק הראשון בתורה, ארץ ישראל של עם ישראל", חתמה עטיה.