הטפה בעברית בערוץ ההטפה שנסגר
הטפה בעברית בערוץ ההטפה שנסגריד לאחים

לאחר פעילות הסברה עיקשת שערך יד לאחים בחצי השנה האחרונה מול משרד התקשורת, הוחלט להתלות את אישור "ערוץ שלנו" לשידור, ולפיכך הוא יורד משידורי הוט בתוך 7 ימים.

לדברי יד לאחים, הערוץ פונה ליהודים עם תוכן נוצרי, בניגוד לבקשה המקורית לאישור הערוץ בה נכתב כי הערוץ מיועד לאוכלוסייה הנוצרית.

מי שעזרו רבות למאבק יד לאחים הם הראשון לציון הרב הראשי הרב יצחק יוסף ששלח מכתב נרגש לשר אמסלם, וכן ח"כ הרב משה גפני שנרתם לצורך הפעילות ונפגש אישית עם השר לצורך הפסקת פעילות הערוץ.

ראשיתו של הסיפור לפני כמה חודשים. המיסיונר וורד סימפסון המפעיל בעולם ערוץ טלוויזיה מיסיונרי בשם GOD TV, ביקש להקים בארץ ערוץ טלוויזיה בשם "שלנו" שישדר בעברית את תכני ההטפה של ערוץ הטלוויזיה הבינלאומי שלו.

בין היתר צורפו בפניות לשר אמסלם צילומי מסך מאתר הערוץ בו נכתב: "לראשונה בהיסטוריה, ערוץ הטלוויזיה 'הבשורה המשיחית' אמור לשדר. זה יגיע לצופים יהודים וערבים בישראל, בעברית. ויהיה זמין בכ-600,000 בתים ישראליים עם תכניות בעברית, ובאנגלית עם כתוביות בעברית. זו יוזמה פורצת דרך. הבשורה הנוצרית תשודר בכל רחבי ישראל בשפה המחודשת של הנביאים היהודים הקדומים".

הודעת משרד התקשורת
הודעת משרד התקשורתיד לאחים

ביד לאחים אומרים, "אנו שמחים ששר התקשורת מר יועז הנדל וצוות משרדו הבינו את כוונתם של מפעילי הערוץ ופעלו לסגירתו בהתאם לבקשתנו. אנו מודים גם לראשון לציון הרב יצחק יוסף שליט"א, לשר התקשורת הקודם מר דוד אמסלם, ליו"ר מועצת הכבלים מר אשר ביטן, ולח"כ הרב משה גפני על פעילותם הרבה להסרתו של הערוץ המיסיונרי".

בארגון מוסיפים עוד "איננו נחים על זרי הדפנה ואנו קוראים לציבור לידע אותנו, 24 שעות ביממה על כל פעילות מיסיונרית להמרת דת, במוקד החירום של יד לאחים שמספרו 9234*".