אביגדור ליברמן
אביגדור ליברמןPhoto by Hadas Parush/Flash90

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן פתח בצהריים (שני) את ישיבת סיעת ישראל ביתנו במתקפה על ראש הממשלה נתניהו וראש הממשלה החליפי בני גנץ.

"ראש הממשלה וראש הממשלה הרזרבי רק עוסקים במי ידבר בפני המצלמות, הם בכלל לא עוסקים במה שחשוב באמת לאזרחי מדינת ישראל - שנלחמים לחזור למקומות העבודה שלהם", אמר.

בתשובה לשאלת ערוץ 7, האם בכוונתו להיכנס לממשלה לנוכח המצב הקשה אמר ליברמן, "יש קואליציה של 70 אנשים שבמקום לעבוד רבים על כסאות. אני לא מתייחס לסקרים אלא לבעיות של אנשים. בעיות של מצוקות של אנשים אמיתיים ולא סקרים".

לדבריו, "אחרי הבחירות פרסמנו תנאי סף לכניסה לממשלה. נתניהו דחה אותם ואפילו לא קיים משא ומתן. אם יקבלו את תנאי הסף הכל פתוח. לא נמכור את העקרונות שלנו עבור הכסאות", הדגיש.

לשאלת ערוץ 7 האם הולכים לבחירות השיב ליברמן, "זה תלוי רק באיש אחד וקוראים לו בנימין נתניהו. לגנץ אין מוטיבציה לבחירות מוקדמות וגם אני לא מזהה שום מחנה בתוך הליכוד שדוחף לבחירות אם נתניהו ירצה הוא יגרור אותנו לבחירות ואם לא אז לא".

בנוגע לסוגיית הריבונות אמר ליברמן, "נתניהו מדבר על זה 14 וחצי חודשים, לא מבין בשביל מה. או שאתה מדבר או שאתה עושה. יש פה רק דיבורים. כשבגין רצה הוא עשה. אולי יעשה משהו רק למראית עין. אני מציע שתדבר עם יו"ר מועצת ישע שהוא הרבה יותר חד משמעי".