מלכי פרידמן
מלכי פרידמןקופת העיר

בשבוע שעבר פורסם מונולוג אישי המתאר את סיפורה הכאוב של מלכי פרידמן. נערה בת 18 שאבדה משפחה ובית תומך בתוך 3 חודשים.

מלכי שמתמודדת עם בדידות בתקופה רגישה הופתעה לקבל תגובות תמיכה רבות מהקהל שנחשף לסיפור חייה.

"פתאום אני קמה בבוקר בלי תחושת הייאוש והחוסר אונים, אנשים מתקשרים לעודד, נותנים לי הרגשה של 'ביחד' וחלק מציעים עזרה לחתונה. התקווה הזאת מטעינה אותי בכוחות להמשיך ולהתמודד למרות הכל" מסרה מלכי.

לתרומה הקליקו כאן>>>

מלכי פרידמן היא צעירה בת 18 המתגוררת בירושלים. עד לפני שלושה חודשים היא התמודדה עם אמא חולת סוכרת ואב עם רקע רפואי מורכב. ההורים שעבדו כמבשלים בפנימייה הצליחו לפרנס את המשפחה בצמצום והכסף שהיה מיועד למחיה הלך ברובו לטיפולים מקדמים עבור בנם המיוחד.

לפני שלושה חודשים גלתה מלכי את אמה מוטלת על הרצפה בתהליך גסיסה פתאומי. היא חייגה לכוחות ההצלה ופעלה על פי כל ההוראות אך המוות היה בלתי נמנע. בעוד היא מנסה להתאושש מהטראומה של מות האם נדבק אביה בקורונה ושהה בבית החולים במצב קשה.

לאחר חודשיים של התמודדות הצליח האב להתגבר על הנגיף אך לא חזר לביתו. בשיחה טעונה שערך עם בתו הסביר כי אינו מסוגל לחזור לבית שמלא בזיכרונות מרעייתו המנוחה.

"אני ידעתי את האמת הנוספת שאבא נמנע מלומר, הוא פחד. פחד לחזור הביתה לראות את הארונות ריקים, את החובות העצומים שהשאירה המחלה של אמא. הוא לא יכול לקום בבוקר ולגלות שאין לנו עם מה לקנות לחם וחלב ולכן נאלץ לעזוב."

"נשארתי לבד לגמרי ואז הגיע החתן שלי עם משפחה מקסימה שמחבקת אותי ועוזרת לי לעבור את התקופה הקשה, עכשיו אני צריכה לדאוג לעצמי לנדוניה, שמלת כלה וציוד בסיסי לחתונה אבל לא יודעת מאיפה מתחילים.

המשפחה שלי התפרקה לגמרי! אמא נפטרה, אבא עזב את הבית ואין לי ממי לבקש עזרה. אני לא מסוגלת לפשוט יד ומתחננת אליכם מעומק ליבי, אנא תעזרו לי שאוכל להתחתן בכבוד ולבנות עתיד מאושר".

לתרומה הקליקו כאן>>>