ביום רביעי הקרוב תתקיים תפילה מיוחדת ע"י הרב שמעון גלאי למען זוגות חשוכי ילדים.

מעמד התפילה יתקיים בלב הכפר הערבי סונם על יד עפולה בו נמצא מבנה ארכאולוגי עתיק הידוע בשם "בית האשה השונמית". על פי המסורת בבית זה התרחשה המעשייה ההיסטורית עם האישה השונמית שציפתה לילדים וזכתה להבטחה של אליהו הנביא: "למועד הזה... את חובקת בן".

לפני שמונה שנים נסע הרב חיים קנייבסקי לשונם יחד עם זוגות רבים שממתינים לילדים וערך עבורם סדר תפילה מיוחד. עדויות מאנשים שנכחו במעמד ספרו כי כל הזוגות שנסעו באותה הזדמנות זכו להיוושע ונפקדו מאז בזרע של קיימא.

השנה ביקש רבי חיים קנייבסקי משליחו הרב שמעון גלאי לנסוע שוב למקום ולערוך את סדר התפילה המקובל עבור זוגות חשוכי ילדים.

לצפייה במעמד משנים קודמות הקליקו כאן>>>

ההמתנה לילדים היא תופעה שכיחה ורבים מאיתנו מכירים זוג שעדיין מחכה להיפקד. עם זאת, הציפייה שמלווה את תקופת ההמתנה, הטיפולים המטריחים והקושי החברתי הופכים את התמודדות הזאת לכואבת במיוחד.

כאמור, אחת הסגולות המיוחדות היא תפילה בבית האשה השונמית שנמצא בטבורו של הכפר הערבי שונם.

הגישה אל הכפר מסורבלת וכמעט בלתי אפשרית. על מנת להגיע למקום יש צורך להיכנס למושב “מרחביה״ ולנתב את הרכב בשביל עפר תחוח עד למבנה ההיסטורי בו נמסרה נבואתו של אליהו הנביא.

כאמור, ביום רביעי הקרוב תצא משלחת מיוחדת בראשות הרב שמעון גלאי ותערוך סדר תפילה מיוחד אנרגיה עצומה מושקעת בתפילותיו של הרב גלאי, שעות ארוכות הוא עומד וזועק פסוקי תהילים כשכל זוג שמצטרף זוכה לדקות תפילה פרטניות ומקבל את מלוא תשומת הלב.

להצטרפות לתפילה הקליקו כאן>>>