הוריו של הדר גולדין
הוריו של הדר גולדיןFlash 90

אנו חבריו של חלל צה"ל הדר גולדין הי"ד המוחזק בידי חמאס יחד עם סמ"ר אורון שאול כבר 6 שנים, עומדים המומים לעומת שתיקתכם וחוסר המעש בדבר הבאת חללי צה"ל לקבורה.

הדר, בן הציונות הדתית, מדריך נערץ בבני עקיבא, מחנך, תלמיד חכם וקצין מצטיין. 6 שנים שבה בחרתם ובוחרים להפקיר אותו בידי האויב. 6 שנים של כניעה למשוואה שאותה תבע חמאס, חטיפה = שיחרור מחבלים. 6 שנים של השלמה עם דרך מעוותת ושקרית. איבדתם את הערך ואת הדרך.

עומדת לפתחינו הזדמנות אמיתית לשינוי המשוואה ולהפסקת טרור החטיפות. מעולם לא היתה משפחה, אשר הובילה קו ממלכתי, שצועק בקול ברור נגד שחרור מחבלים, ודורש: הומניטארי תמורת הומניטארי.

אמירה זאת איננה אישור לחוסר המעש והשלמה עם מחדל ההפקרה. יש להפעיל מנופי לחץ על חמאס (שקיימים בלי סוף) כדי להביא את בנינו לקבורה ראויה. כל השאר ספינים שקריים שנובעים מתוך פחד שמשתק את ההנהגה מלעשות את הדבר הנכון.

6 שנים של שתיקה אל מול פרוטקשן שמקבל חמאס עם משכורות שנכנסות, מיליוני דולרים, ביקורי משפחות המחבלים בכלא הישראלי, והבנים עדיין שם. האם לזה חינכתם? האם לזה הובלתם? היכן ערך הרעות? היכן הערבות ההדדית והמסירות? האם זאת דוגמתכם לתלמידיכם אשר אותם אתם שולחים לקרב?

במקום לאמץ את הגישה והקו שאותו המשפחה מבקשת להוביל, לתמוך בה, לקרוא למנהיגים לפעול ולהשיב את הערכים למקומן הראוי, שבה מדינת ישראל היא זאת שתכתיב את המשוואה. היא זאת שתקבע את כללי המשחק, ולמרות היותם חללים – נעשה הכל כדי לא להשאירם בידי האויב. אתם בוחרים להכנע לספינים ולאיומים חסרי כל בסיס כי כל התעסקות בסוגיה תביא אותנו לשחרור מחבלים.
כל יום שעובר ולא שאלתם את עצמכם מה עשיתי למען הבאת הבנים זהו כישלון בהנהגה, כישלון מוסרי חילול השם של ממש.

הנה כמה נתונים:

ראשית, החשש הכי גדול שלכם מפני שחרור מחבלים- חשוב שתדעו שמעולם מדינת ישראל לא הפסיקה לשחרר מחבלים- תבדקו את הנתונים! מאז סיום מבצע צוק איתן ועד שנת 2017 שוחררו למעלה מ70 מחבלים, ומאז 2017 ועד היום, 2020 -שוחררו עוד עשרות רבות, לאחר שנהנו מהטבות לוקסוס בכלא הישראלי. מנהיגיכם הפוליטיים אשר ישבו בקבינט וודאי ידעו זאת והתעלמו.

בשעה שאתם שותקים בעניין הפקרת לוחמי צה"ל, אתם נותנים אישור במו ידכם להמשכת האיוולת המוסרית הזאת, והבנים עדיין שם.

אתם במו ידיכם מביאים את השחרור מחבלים, כי לא נמשיך לשתוק עוד אל מול אזלת היד, אנו דורשים את חברינו הלוחמים חזרה לקבר ישראל הראוי להרוגי מלכות באדמת הקודש.

מאות משאיות חוצות את הגדר לרצועת עזה מידי יום עם סחורות.

מאות אזרחים מעזה זוכים בטיפולים בישראל על חשבון חולים ישראלים.

הכל חייב להיעצר עד שהבנים כאן.

הבנו שהקו הממלכתי בו הלכנו היווה אישור לחוסר המעש של ההנהגה בישראל. כי כיום המציאות היא שלא מופעל שום לחץ על רצועת עזה בדבר הבנים.

מחובתכם, בציווי אלוקי של ממש לעורר את הציבור, ולפעול ולהביא אותם לקבר ישראל.
אם כל אחד מיכם במשך 6 שנים היה שואל עצמו כל יום מה עשיתי למען הבאתם לקבר ישראל, הדר ואורון היו כבר כאן. אף פעם לא מאוחר הגיע הזמן לפעול!

אנו רגילים לראות את הציונות הדתית מתחת לאלונקה בכל אתגר ומשבר לאומי, אנו רגילים לראות את בני הציונות הדתית בחוד החנית של החברה הישראלית, ועכשיו אנו נוכחים לדעת כי אין הנהגה לציונות הדתית.

אנחנו, שחלקינו חונכנו לערכי הציונות הדתית, גדלנו במוסדות הציונות הדתית- עומדים נבוכים ומתביישים.

החברים של הדר ואורון