העדכונים החדשים בוויז
העדכונים החדשים בוויזצילום: דוברות

אפליקציית וויז הותיקה עברה באחרונה מתיחת פנים, כולל שינוי בלוגו, בצבעים ואייקונים חדשים.

כל העדכונים שנעשו באפליקציה נבחנו בהתאמה לסטנדרטים של בטיחות, מאחר והבטיחות היא הגורם החשוב ביותר בזמן השהייה בדרכים. מערכת התרעה פשוטה ועקבית, מערכת דיווח, וכן שפה חזותית תורמות יחד ליצירת אמון וביטחון, ומקלות על הנהגים במטרה לשפר את חוויית הנהגים בדרך.

העדכון כולל אפשרות לשנות את אייקון המכונית שלכם (Moods), ולהראות ליתר הנהגים בכביש מה מצב הרוח שלכם. 30 עיצובים חדשים בהם ״רעב״, ״דייקן״, ״ממהר״ ועוד כבר עודכנו באפליקציה.

בנוסף, במסך הפתיחה נראה כעת ה״וויזר״ (Wazer) לצד שם האפליקציה ולא מעליה.

הרענון הגרפי פותח בשיתוף עם חברת העיצוב Pentagram. כדי לבנות את האייקונים החדשים, עבדה Waze עם חברת FIG והנריק קובל מ A2Type עזר ליצור את הגופן Waze Boing ולהתאים אותו לשימוש בלוגו החדש.

Waze מספקת למשתמשים חווית דרך טובה יותר, המושתתת על הנחת היסוד שבפעילות משותפת כקהילה, ניתן לפתור את בעיית הפקקים. הקהילות של Waze מתפתחות כל הזמן, והביטוי המשמעותי ביותר לכך הוא אפליקציית Waze Carpool המאפשרת לאנשים בעלי מסלולים דומים לשתף נסיעות ולחלוק את הדרך. הפעילות המשותפת עם קהילת המשתמשים מסייעת לאפליקציה להמשיך להתפתח באופן הטוב ביותר במטרה לשפר את עתיד עולם התחבורה.

ג׳ייק שאו, מנהל קריאייטיב ב-Waze אמר כי החברה היא "ביתה של קהילת הנהגים הגדולה בעולם".

"תמיד נעזרנו בכוחה של הקהילה כדי להפוך את הדרך לשמחה ואנושית יותר. רענון המותג מגביר את החוויה הייחודית של Waze באופן חזותי, עם פורמט רשת חדש המבוסס על המפה שלנו, אייקונים חדשים כדי להעביר את מנעד הרגשות הרחב שכולנו מרגישים מאחורי ההגה, ופלטת צבעים מלאת חיים שחוגגת את השמחה שאנחנו תמיד מנסים להביא לדרך. אנו מקווים שהמראה החדש שלנו יזכיר למשתמשים את הקסם של הקהילה שלנו ואת הדרך בה אנו עובדים יחד למען שיפור המצב בכבישים", הוסיף שאו.