Laurence Montanari
Laurence Montanariצילום: דאסו סיסטמס

דאסו סיסטמס, ענקית התוכנה הצרפתית המפתחת מוצרי תוכן תלת-ממד, מינתה את לורנס מונטנרי, 51, לסגנית נשיא תעשיית התחבורה והניידות.

במסגרת תפקידה היא תסייע ליצרנים, ספקים וסטארטאפים, לשפר ולייעל את תהליכי הייצור והפיתוח, באמצעות מינוף פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס. הטמעת כלים ופיצ'רים אלו יאפשרו פיתוחים ספציפיים בתעשיית הרכב.

בעידן דינמי בו אנו חיים, משתנים סדרי העדיפויות והצרכנים זקוקים לחוויות שונות וחדשניות יותר, פתרונות דאסו סיסטמס יוכלו לענות על צרכים אלו.

מונטנרי מחליפה את אוליבייה סאפין, כיום מנכ"ל מותג CATIA של דאסו סיסטמס.

לורנס מונטנרי מביאה איתה קרוב לשלושים שנה של ניסיון בתחום הנדסת הרכב ונסיון עסקי עשיר. מונטנרי פעלה כמנהלת חדשנות אצל יצרנית הרכב הבינלאומית הצרפתית- רנו, שם החלה את דרכה כמהנדסת מכונות בשנת 1992.

במסגרת תפקידה האחרון כמנהלת חדשנות בכירה במחלקת LCI (מעבדה לחדשנות שיתופית) ברנו, היא הובילה פרויקטים ניסיוניים מגוון תחומים. פרוייקטים אלו התמודדו עם מגמות מתפתחות ושאפו לפתח פתרונות ניידות חדשניים לאזורים עירוניים, לרבות פיתוח של רכב חשמלי המיועד לצורך הבאת סחורות אשר יוצר באמצעות מערכת אקולוגית חדשנית וייחודית.

על מנת לאפשר חדשנות ושיתוף פעולה בענף הרכב והניידות, יש צורך במודלים דיגיטליים מבוססי ענן אשר יאפשרו איסוף ערכים ונתונים וירטואליים מצד כל הגורמים המעורבים בפרויקט. תעשיית הרכב והניידות בדאסו סיסטמס, מאפשרת לכל בעלי העניין להתוודע לחוויה דיגיטלית חדשה, המשלבת בין השאר ויזואליזציה וירטואלית, העברת נתונים באופן פשוט ומאובטח, ניטור נתונים ועוד.

לורנס מונטנרי היא בעלת תואר הנדסת מכונות ברובוטיקה מ- Ecole Centrale, נאנט, צרפת.