נתניהו וגנץ
נתניהו וגנץצילום: מארק ישראל סלם

ראש הממשלה בנימין נתניהו שנפגש הבוקר (שלישי) עם השליח האמריקני לענייני איראן, בריאק הוק, התייחס בפתח הפגישה לאמירתו של שר הביטחון בני גנץ ולפיה נושאים שאינם קשורים לקורונה יצטרכו להמתין.

"יש לנו נושאים ממש חשובים לדבר עליהם, אפילו כאלה שלא יכולים להתאים לאחרי הקורונה", אמר נתניהו שרמז ככל הנראה להחלת הריבונות ביהודה ושומרון.

אתמול, נזכיר, אמר בני גנץ בישיבת כחול לבן כי "מה שאינו קשור במאבק בקורונה, יחכה לימים שאחרי הוירוס". גנץ גם נפגש עם השליח האמריקני המיוחד למזרח התיכון אבי ברקוביץ', ושגריר ארה"ב בישראל דיוויד פרידמן.

הוא טען בפגישה כי "האחד ביולי אינו לא תאריך קדוש ותוכנית השלום של הנשיא טראמפ היא המסגרת הנכונה והטובה ביותר לקידום תהליך השלום במזרח התיכון ויש לקדם אותה מול השותפים האסטרטגיים באזור והפלסטינים ולהגיע למתווה שמיטיב עם כל הצדדים - באופן מידתי, אחראי והדדי".

"הדבר הקדוש היחיד כרגע הוא להחזיר אנשים למעגל העבודה ולטפל בקורונה, עוד לפני קידום מהלכים מדיניים", הוסיף גנץ.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לסוגיית החלת הריבונות בחלק הסגור של ישיבת סיעת הליכוד בכנסת, ואמר "אנחנו במגעים מול הצוות האמריקאי שנמצא פה בישראל. אנחנו עושים את זה בדיסקרטיות. הנושא אינו תלוי בכחול לבן. הם לא הגורם לכאן ולכאן".