דונלד טראמפ
דונלד טראמפצילום: רויטרס

לאחר הסערה שעורר ספרו של היועץ לשעבר לבטחון לאומי, ג'ון בולטון, בית המשפט בניו יורק הורה לאסור פרסום ספר נוסף נגד נשיא ארה"ב דונלד טראמפ.

הספר "יותר מדי ולעולם לא מספיק: איך המשפחה שלי יצרה את האדם המסוכן ביותר בעולם" נכתב על ידי מארי טראמפ, אחייניתו של הנשיא האמריקאי. מארי, 55, היא בתו של אחיו הבכור של הנשיא טראמפ, פרד ג'וניור, שנפטר בשנת 1981.

הספר החדש אמור היה להתפרסם בתאריך 28 ביולי, אולם אחיו הצעיר של טראמפ, רוברט, ביקש מבית המשפט להוציא צו מניעה לפרסום הספר מאחר ולדבריו "הוא מפר את הסכם הסודיות הקשור בעיזבונו של אביו של הנשיא, פרד טראמפ". עורכי דינה של מארי טראמפ כבר הודיעו כי יערערו לבית המשפט על צו המניעה וידרשו לפרסם את הספר.

הספר מעורר עניין רב, מאחר וחברת ההוצאה לאור "סיימון ושוסטר" פירסמה כי "הספר חושף סיוט של טראומות, מערכות יחסים הרסניות ושילוב טרגי של הזנחה והתעללות", ועל פי ההערכות חושפת מארי טראמפ בספרה סיפורים לא מחמיאים על הנשיא ומשפחתו, לרבות גילויים כיצד הנשיא היה מעורב בהונאות מס וכיצד קיבל מעל 400 מיליון דולר מאימפריית הנדל"ן של אביו.

עוד לפני הפצת הספר לחנויות, הוא כבר עמד במקום הרביעי ברשימת רבי המכר של אמזון. מוקדם יותר החודש אמר הנשיא טראמפ כי אחייניתו מפרה את הסכם שמירת הסודיות עליו חתמה, כאשר הוא מתייחס למסמך משפטי בן 20 שנה עליו חתמה בעקבות סכסוך על עזבונו של אביה לאחר מותו בשנת 2001. "אסור לה לכתוב ספר", אמר טראמפ.