מלון
מלוןצילום: ISTOCK

בימים האחרונים נערכו במשרד הביטחון ובפיקוד העורף לפתיחת מלונות לחולי קורונה ברחבי הארץ, בהם מלונות ייעודיים הנושאים אופי חרדי במשך כל השנה לחולי קורונה מהציבור החרדי.

לבקשת משרד הבטחון, נענה מלון ניר עציון, ופתח את המלון בפעם השנייה לטובת חולי קורונה מהציבור החרדי המבקשים להיות בימים אלו, במקום המותאם והמוכר היטב במשך כל השנה למשפחות חרדיות.

אברהם רובינשטיין, ראש עיריית בני ברק, שוחח עם מנכ"ל ניר עציון על ההיערכות של הנהלת המלון לקראת קבלת החולים, ואמר "שהבידוד במלונות הוא הבידוד הטוב והמועיל ביותר".

בדבריו הודה להנהלת המלון על כך שנרתמו בפעם השנייה לפתוח את השערים לטובת ולתועלת החולים וסיים כי "בסייעתא דשמיא נחזור לשגרה במהרה".

מנכ"ל מלון ניר עציון, יואל רז סיפר לראש העיר שהנהלת המלון הרגישה מחויבות לפתוח את המלון בפעם השנייה למען החולים, אף על פי שיש הזמנות רבות לבין הזמנים, והוסיף ואמר "לצערנו אנו מתורגלים ולמודי נסיון באירוח ובהקפדה על כל כללי משרד הביטחון".

"אנו עובדים במרץ כדי שהכל יהיה ערוך ומוכן לקליטת החולים מכל רחבי הארץ עד להחלמתם המלאה. לקחת חלק במאמץ הלאומי למאבק בנגיף הקורונה, המאיים על חיי כולנו זאת שליחות. כל המנהלים והעובדים שלנו נרתמו מיד בצורה בלתי רגילה. חולי הקורונה שהיו בגל הראשון של הקורונה, הודו לנו על הדאגה הכנה של עובדי המלון כדי שתקופה לא פשוטה זו, תעבור עליהם בצורה נעימה יותר".