כדורגל
כדורגלiStock

15 משחקים רצופים ללא ניצחון, שני ניצחונות ליגה בלבד בכל העונה כולה ואינספור שערי חובה, הפועל רעננה נפרדה הערב (רביעי) מליגת העל בכדורגל בצורה הכי רעה שרק אפשר.

אחרי שכבר ירדה ליגה לפני מספר מחזורים, הערב עלתה רעננה למשחקה האחרון בליגת העל לאחר 7 שנים רצופות, כשהיא רק רוצה לסיים בטעם טוב. אך רעננה של השנה פשוט לא ראויה ולא מסוגלת לכך - עם מאמן שכבר הוריד 6 קבוצות ליגה ומונה באופן תמוה ובתזמון גרוע, שוב הובכה והובסה רעננה באצטדיונה הביתי כשאיפשרה לשחקני בני יהודה לעשות ככל העולה על רוחם בעוד הופעה רעה במיוחד.

המשחק שהתקיים לפרוטוקול בלבד הסתיים עם 4 שערים לרשת המארחים מרעננה, כשאלה הציגו משחק הגנה רע מאוד, זה שאיפיין אותם לכל אורך העונה הנוכחית, ולולא חוסר מזל ודיוק של שחקני בני יהודה, התוצאה יכולה הייתה להיות גבוהה הרבה יותר.

דור ג'אן, חלוצה של בני יהודה חגג שלושער ראשון העונה בליגת העל, במחזור הסיום של הפלייאוף התחתון, עם שערים בדקות 8, 29 ו-70. שי מזור הצטרף אליו בדקה ה-52.

רעננה, הקבוצה עם הכי מעט קהל אוהדים בליגת העל, יורדת באופן מוצדק לליגה השניה הליגה הלאומית עם רצף של 15 משחקים ללא ניצחון ושני ניצחונות ליגה בלבד העונה וכשהיא לא מצליחה לנצח את בני יהודה מפגש 10 ברציפות בכל המסגרות.

בני יהודה מסיימת את העונה עם ניצחון גדול ומשחזרת את הרצף הכי טוב שלה מאז 2018, עם תשעה משחקים ללא הפסד.