רונן רותם, ״חוויה באנגלית״ סאמר סקול דתי

רונן רותם מסאמר סקול "חוויה באנגלית" הגיע השבוע למחאת ענף התיירות וסיפר לערוץ 7 על התסכול והקשיים של העסקים והעובדים בענף.

"ענף התיירות הוא ענף שעדיין לא נשמע קולו. אנחנו הראשונים שנפגענו והאחרונים שנקום, אולי באוקטובר, מי יודע מתי נקום על הרגליים. יש פה אנשים שעבדו שנה שלמה ושנה שלמה של משכורת הלכה להם, אין להם שום פתרון, שום אופק, אף אחד אפילו לא בא לעזרתנו להציע עזרה", אמר.

בימים אלה היה אמור להיות רותם בשיא הפעילות, "אתמול היינו צריכים להוציא את הקבוצות הראשונות של חוויה באנגלית ללונדון ואח"כ לניו יורק. אלו קבוצות שמוזמנות שנה מראש. גם כרטיסים לתאטרון, לאטרקציות ומלון וטיסות באל על ושריון של מקומות במסעדות. כל העבודה הקשה ירדה לטמיון".

רותם מסביר מה דרישות ענף התיירות, "הדרישות שלנו הם שקולנו ישמע, יש לנו גם עניין של חל"ת של עובדים. בקיץ שעבר העסקנו כאנשי צוות שיצאו למחנות שלנו 14 אנשים, אלה 14 אנשים שהשנה לא מקבלים את המשכורת הזו.

״אנשים אחרים בענף וסוכנים שנמצאים בחל"ת ולא יהיה להם אפילו לאיפה לחזור. יש גם מענקים שהענף שלנו עדיין לא רואה. מפורים אנחנו עסוקים רק בלהחזיר כסף ללקוחות, זה מה שאנחנו עסוקים בו".