יתאים גם לקור של רוסיה?
יתאים גם לקור של רוסיה?צילום: iStock

מי שיטייל ליד הכפר איסטינקה שברוסיה, עלול לחשוב לרגע שהוא הגיע למצרים. פירמידת ענק הזהה בצורתה לפירמידה הגדולה של גיזה נבנתה בחצר אחד הבתים בכפר, ונותנת לתושבים טעימה של מצרים.

כבר הרבה שנים שאנדריי וויקטוריה חלמו להביא את הפירמידה הגדולה של גיזה עד לחצר שלהם ברוסיה, ולבסוף הם הצליחו להגשים את החלום. הפירמידה אמנם מתנשאת לגובה של 9 מטרים "בלבד" לעומת 139 המטרים של המקור, אבל בני הזוג טוענים שהם שמרו על פרופורציות זהות לפירמידת הענק.

לדבריהם, אבני הפירמידה המועתקת לא זהות לאבנים המצריות העתיקות, אבל המבנה כולו בנוי ביחס פרופורציונלי לפירמידה המקורית ברמת הדיוק של סנטימטרים בודדים. כחלק מההכנות לבניה, בני הזוג למדו במשך כשנתיים את הצורה הייחודית של הפירמידה ואף טסו מספר פעמים למצרים בשביל למדוד את המידות המדויקות שלה.

ויקטוריה הסבירה שהם רצו לבנות את הפירמידה בגלל הסגולות המיוחדות שלה, שיכולות לדבריה להגן על כדור הארץ ואף לחסן מפני נגיף הקורונה. אמנם, מלבד יכולות ההגנה האלו- בני הזוג הפכו את הפירמידה למוקד תיירותי ומבקשים אלפי רובלים מכל מי שרוצה להיכנס לפירמידה ולהתמלא מהאנרגיה שבה.

אז אם גם אתם רוצים לבלות בפירמידה אבל מעדיפים שלא לנסוע למצרים- מוזמנים לנסות לבנות פירמידה פרטית אצלכם בחצר. עם הזמן יכול להיות שהפרויקט אפילו יהפוך לרווחי.

רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בנוער ערוץ 7- המקום בשבילכם!