הרב מאיר מאזוז
הרב מאיר מאזוזצילום: אהרון קרון, פלאש 90

ראש ישיבת 'כסא רחמים' הרב מאיר מאזוז נשא אמש את שיעורו השבועי במהלכו טען כי התפרצותו של הגל השני מקורו בביזיון התורה וביזיון היהדות בחוצות ישראל.

"חושבים שעברנו את הגל הראשון של הקורונה וגמרנו. הכל בסדר. התחילו אלו מחללי שבת בתל אביב וברמת גן, ואולי גם במקומות אחרים. למרות עיני כבודו של הקב”ה", אמר הרב והדברים צוטטו באתר חרדים 10.

"לא די לנו 'הדרת נשים' שעשו מזה רעש גדול, ‘אוי ואבוי’, הנה עכשיו לא הדרת נשים אלא הדרת אנשים – באולם מותר להכניס 150 איש בקושי. אחר כך עשו מצעד הגאווה. חוצפה וחרפה ובזיון, נגד הטבע ונגד הבריאה. אחר כך עשו חילולי שבת – לא חילולי שבת פרטיים, האוטובוסים והעירייה משלמת.

"חשבו הקדוש ברוך הוא לא רואה. חשבו שכח, זה עובדה שכמה שנים לא עשה לנו כלום. אבל הקב”ה רואה וסופר. אין בעיה ללמוד מדעים אבל אם עושים את זה מתערבבים באומות – הקב”ה משלם. פוקד עוון אבות על בנים ועל שילשים ועל ריבעים”.

לדבריו, הקורונה נעשתה קשה יותר ויותר. "1000 אנשים כל יום. למה זה?…לא ביקשנו מכם שום דבר אלא כבוד התורה, כבוד היהדות. מי שנמצא פה בארץ ישראל ומבזה את היהדות סופו לאבדון, לחרפה ולדראון עולם… כל אחד שיכול למנוע את עצמו ואת חבריו לעלות על אוטובוס שנעשה על ידי העירייה יעשה מצווה. כי יש תשלום על כל המעשים”.