המופע של חנן בן ארי בוטל, אז הוא הופיע מחוץ לאולם

קהל יקר ואהוב, חברות וחברים שלי

אתמול כשהודיעו רשמית על החזרת המגבלות וביטול כל ההופעות, פתאום קלטתי כמה ברי מזל אנחנו ואיזה נס זה שהספקנו להיפגש ערב ערב במשך שבוע רצוף, רגע לפני שהכל נסגר.

זה היה שבוע בלתי נשכח! התפוצצות של רגש ואהבה שחיכו 3 חודשים כדי להתפרץ...

התייחסנו לכל הופעה כאילו היא הראשונה, וכאילו היא האחרונה, וגם אתם שרתם ככה. עם כל הלב והגרון. אני מאחל לנו שלעולם לעולם לא נתרגל למוסיקה, שלעולם לא ניקח שום דבר כמובן מאליו. שום דבר.

תודה ללהקה המדהימה שלי. לכל הצוות הענק והמסור. לפועלי הבמה, אנשי הסאונד והתאורה, לאנשי הדיגיטל. היח"צ והבוקינג. תודה למשפחה שלי על התמיכה ועל האהבה.

תודה לכם על הסבלנות עם כל הבלגן של הביטולים והחלפת הכרטיסים ממקום למקום ומתאריך לתאריך. תודה לכם על האומץ להגיע למרות החששות, ועל זה שהקפדתם לשמור על ההנחיות תוך כדי אנרגיות שיא (היה קשה לא לעמוד!!!).

אנחנו הולכים אל הלא נודע. באמת שאין לי מושג מה יהיה כאן בחודשים הקרובים. אני מתפלל לטוב, מתפלל על הבריאות ועל הפרנסה של כולנו. מתפלל שנעבור את זה ביחד, כי זה עומד להיות לא פשוט בכלל.

אני אשתדל להבין בתקופה הקרובה מה התפקיד החדש שלי במציאות ההזויה שנכפתה עלינו, אשתדל להמשיך להחזיק חזק באופטימיות ובאמונה וליצור שירים שיעשו טוב על הלב.

אמן שנתראה בקרוב

חנן

פורסם בעמוד הפייסבוק של חנן בן ארי