צימר בצפון
צימר בצפוןסשה אלקוב, יח"צ

בעונת הקיץ וגם בעונת החורף תמיד נחמד לשנות את השגרה וליהנות מצימר מפנק בעיקר בצפון הארץ.

מדי שנה קיימים מבחר של צימרים, חלקם חדשים וחלקם וותיקים, אשר מעוניינים להציע לנופשים שפע של פינוקים בחופשת החלומות שלהם בצפון הארץ.

צימרים מגוונים תוכלו למצוא בצפון הארץ, כגון בצפת, אזור הגליל והגולן המתויירים במיוחד, ועוד שפע של מקומות מיוחדים בצפונה של מדינת ישראל. אין ספק שלטייל בצפון הוא חוויה עשירה ומדהימה, על רקע נופים מרהיבים של הרים וטבע ירוק מרשים ביופיו, וכן אגמים ונהרות, הקיימים בשפע בצפון המדינה שלנו.

אם אתם בוחרים לנפוש בצימרים בצפון, אז קיים מבחר של צימרים כגון במושב רמות, בקיבוצים ומושבים בצפון הארץ, בגליל העליון ובגליל המערבי, כגון בקיבוץ דלתון או במתת, ויש שפע של אפשרויות לצימרים מפנקים ומהנים עבור הנופשים. תוכלו לנפוש בצימר בצפון הארץ עם בני הזוג לסופשבוע רומנטי או לסופשבוע משפחתי עם הילדים ובני המשפחה.

קיימים צימרים המתאימים בהתאם להרכב הנופשים, כך שתוכלו לקבל את חופשת החלומות שלכם בצימר, לזוגות או למשפחות, בהמון הנאה ואהבה.

צימרים בכנרת

אם אתם רוצים ליהנות מצימרים מפנקים לאורך השנה, בחורף או בקיץ, מתי שאתם מעדיפים, או כדי לחגוג אירוע מיוחד כגון יום הולדת או יום נישואים, תוכלו לבחור מתוך מבחר של צימרים בצפון את הצימר האהוב עליכם כדי לנוח או לחגוג אירוע מיוחד.

בצפון תוכלו ליהנות גם באחד המקומות האהובים בארץ, הכינרת. אם תרצו לטייל ולנפוש סביב הכינרת, תוכלו לבחור מלון או צימר מיוחד ומפנק עבורכם. אחת האטרקציות המהנות בצפון הארץ היא לבחור מתוך מגוון של צימרים בכנרת, את הצימר האהוב עליכם, כדי לנפוש בו למספר ימים או למשך הסופשבוע. הכנרת היא אחד המקומות האהובים והמתויירים ביותר, המציעה רגעים של הנאה באחד ממקורות המים היפים בישראל.

על רקע נופי הגליל והגולן, תוכלו לטייל באתרי טבע מרהיבים בצפון הארץ, וכמובן לשחות וליהנות מהמים הקרירים והנעימים של הכינרת המדהימה ביופייה. צימר בכינרת יוכל להעניק לכם את האפשרות ליהנות מצימר מפנק בחיק הטבע, עם מגוון פינוקים על רקע נופיה של הכנרת המרשימה.

צימרים בכל הארץ: היכן שאתם אוהבים

השגרה היומיומית של עבודה וילדים יכולה ליצור לחצים ושחיקה רגשית, ואין כמו חופשה בצימר כדי לגוון את השגרה וליהנות מכל רגע של חופשת חלומות מפנקת. תוכלו לנפוש בצימר עם בני הזוג או המשפחה, מתוך מגוון צימרים ברחבי הארץ.

אם אתם אוהבים טבע ירוק ומים, חפשו צימרים מפנקים בצפון שאותם תוכלו לשלב בחופשה שלכם. ואם אתם אוהבים נוף מדברי, אז חפשו צימרים בדרום הארץ לחופשה חלומית ומפנקת. מרבית הצימרים מאובזרים היטב בחדרי הצימרים, וחלקם מציעים ג'קוזי אישי בחדר וכן שירותי ספא ומגוון פינוקים. כל מה שנותר לכם לעשות הוא לבחור מהאתרים הרבים ברשת, את הצימר שאתם אוהבים ולצאת לחופשת החלומות שלכם. בדקו היטב מספר צימרים במקומות אטרקטיביים שאתם אוהבים, ולאחר מכן בחרו את הצימר שהכי התרשמתם ממנו.

במרבית הצימרים ברחבי הארץ, תוכלו לקבל גם רעיונות מצוות האירוח, לטיולים באזור, כדי שתוכלו להתפנק כמו שצריך, עם האנשים היקרים לכם, בחופשה המפנקת. אל תחכו, רעננו את השגרה היומיומית שלכם, וקבעו כבר היום את חופשת החלומות שלכם באחד הצימרים המפנקים של מדינת ישראל, בצפון הארץ, או במרכזה, בתל אביב או בירושלים, וכן בדרום הארץ. בכלך הארץ תוכלו להתרשם מגוון של צימרים איכותיים, ולבחור את מה שאתם הכי אוהבים.