ח"כ קרעי: "הצעת סמוטריץ' נכונה אך פופוליסטית"

ח"כ שלמה קרעי (ליכוד) הגיב בשיחה עם ערוץ 7 להפלת ההצעה להקים וועדת בדיקה ניגודי העניינים של שופטי העליון.

קרעי הודה כי מדובר בהצעה חשובה וטובה וסיפר כי הוא כבר עוסק בנושא כבר תקופה ארוכה ואף הגיש בקשות לדיונים דחופים.

עם זאת ח"כ קרעי מאשים את ח"כ בצלאל סמוטריץ' וסיעת ימינה, "מבחינת ימינה ההצעה הזאת פופוליסטית מאוד כי אם היו בקואליציה וכשהם היו בקואלציה, מעולם לא העזו לעשות דבר כזה, אבל אנחנו הולכים עם הערכים שלנו, כל עוד זו לא הפרה של ההסכם הקואליציוני וזה לא חוק ולא רפורמה, אלא רק בדיקה כמו שמצפים שיבדקו את הפוליטיקאים ואת נבחרי הציבור. גם אנחנו רוצים שיבדקו את השופטים על דברים שהתפרסמו שהם לא אתיים, ולא מתקבלים על הדעת. דווקא השופטים שצריכים להיות עם ניקיון הכפיים הכי נקי, דווקא עליהם יש הכי הרבה סיפורים על ניגודי עניינים".

על היעדרות חברי הכנסת מהליכוד מההצבעה אמר ח"כ קרעי, "אני בטוח שכל אלה שלא באו, חלק אני יודע שהיו בבידוד, וראש הממשלה בעצמו שעסוק בדברים מאוד חשובים, אני מניח שראש הממשלה היה מקוזז עם מישהו אחר או אחרים שהיו מקוזזים, אבל זה לא שהם היו ויצאו מההצבעה הזאת, הם פשוט לא היו כאן היום כי הם מטפלים בדברים חשובים"

"זה לא סוף פסוק, אני מהדהד את הדבר הזה כבר הרבה זמן ואמשיך עד שבסופו של דבר נצליח להוציא את האמת לאור, נצליח לברר ולחטא ולטהר את כל חומות ההסתרה, ואת כל ניגודי העניינים שקורים שם, גם במערכת המשפט גם ממערכת אכיפת החוק, הפרקליטות והמשטרה ובמשרד היועץ המשפטי. אנחנו לא נפסיק עד שהציבור ידע מה קרה ועד שמי שלא מתאים ומי שלא נקי ומתנהל בהתנהלות לא אתית ובניגוד עניינים, לא יהיה שם יותר", הוסיף.