רוי בוי מתנצל

אביהם של הילדים הבדואים המצולמים בסרטון שעורר סערה תקשורתית לאטפי ג'האלין מחאן אל-אחמר אומר כי "היה קשה מאוד לראות את הסרטון, אני לא מקבל את הסליחה שלו. זה כאב לי".

עוד אמר האב כי "כשמישהו ייצוגי, אומן, עושה את זה לילדים. זה בן אדם שלא מכבד ילדים, לא משנה יהודים, ערבים. מבחינתי באותו היום נפגעתי בפנים. לפני התנצלות, יש צדק". לדברי האב, בעת צילום הסרטון לפני חמש שנים, שני הילדים היו בני 7 ושנתיים.

בסרטון המדובר נראה רועי עוז שואל את ילדיו, הישובים במושב האחורי ברכב, אם הם מעוניינים "להאכיל בדואי", וחוזר על השאלה כמה פעמים. בהמשך הוא נותן לילדיו עוגייה, והם הגישו אותה לשני הילדים הבדואים שעמדו מחוץ לרכבם.

כוכב הילדים כבר הספיק לפרסם כמה התנצלויות בעקבות הסערה שעורר הסרטון. באחת מהתנצלויותיו אמר: "בשעות האחרונות מתרוצץ ברשת סרטון מטיול משפחתי פרטי מלפני חמש שנים אני רוצה להביע את צערי העמוק על הדברים הנאמרים בו, הם אינם ראויים להיאמר. זו לא דרכי לחנך כך את ילדיי וזו לא הדרך לחנך אף ילד אחר. דרכי היא דרך של אהבת אדם ובדרך זו אמשיך ללכת".

בהתנצלות נוספת אמר עוז: "מאז שאני ילד קטן שאבתי השראה מהבדואים. כל הדמות של "רוי בוי", של אוהב טבע, היא מאחיי הבדואים. גדלתי איתם, הם לימדו אותי לרכוב, הם לימדו אותי לחפש בעלי חיים וצמחי מרפא. הסרטון לא משקף אותי, על אף שזה נראה ככה. אני מתייסר על הטיפשות הזו".