אחד מכוכבי ליגת הפוטבול המקצוענית האמריקנית ה-NFL, שפרסם פוסט אנטישמי במדיה החברתית, מבקש לכפר על המעשה באמצעות ביקור משותף עם ניצול שואה במחנה ההשמדה אושוויץ

סוכנות הידיעות JTA דיווחה כי דישון ג'קסון, המשחק בשורות ה'איגלס' מפילדלפיה, התייחס באופן אוהב לציטוטים המיוחסים לאדולף היטלר וספג על כך ביקורת קשה ברשתות החברתיות.

מי שהגיב באופן שונה היה אדוארד מוסברג, ניצול שואה בן 94 מניו ג'רזי. הוא ביקש לקיים שיחה עם הכוכב שנעתר להזמנתו לבקר יחד באושוויץ ולעמוד מקרוב אחרי הזוועות שביצעו הנאצים בשליחותו של היטלר.

דישון ג'קסון מחק בעקבות השיחה את הפוסטים והתנצל על תוכנם. במהלך השיחה עם מוסברג הוא סיפר, "גדלתי בלוס אנג'לס ומעולם לא הכרתי יהודים באמת ולא ידעתי על ההיסטוריה שלהם".

בחשבון האינסטרגם שלו כתב, "תודה לך מר מוסברג על זמנך היקר ועל הדברים שלימדת אותי. אני לוקח על עצמי מכאן לגשר על הפער בדין תרבויות, קהילות ודתות".

ג'וני דניאלס, ראש ארגון 'ממעמקים' שארגן את השיחה בין השניים אמר כי "דיאלוג הוא המפתח להפוך את העולם המטורף הזה שאנחנו חיים בו למקום טוב יותר. אנחנו עושים עם דישון וצוותו כדי לקבוע תאריך לסיור המשותף ושמחים שהשחקן הסכים לו".

יצויין כי הביקור עצמו טרם נקבע משום שלאמריקנים אין אפשרות לפי שעה לצאת לאירופה בשל הגבלות הקורונה.