הרבנות הראשית משיקה מוקד טלפוני חכם

לאחר עבודת הקמה של מספר חודשים עלה לאוויר המוקד הטלפוני החדש שיהיה פעיל במספר מחלקות..

חזקי ברוך - ערוץ 7 , כ"א בתמוז תש"פ

מסך הפעילות של מוקד הרבנות הראשית
מסך הפעילות של מוקד הרבנות הראשית
צילום: דוברות

בשורה ליבואנים ולניגשים לבחינות הסמכה לרבנות. ברבנות הראשית הושק מוקד טלפוני חכם שיפעל בשלב הראשוני בכמה מחלקות - בהן מחלקת יבוא ובחינות הסמכה.

המערכת החכמה תדע לזהות את הפונה, את התחום הרלוונטי הנדרש ותסתנכרן עם האינפורמציה הרלבנטית במערכות המחשוב ברבנות.

לאחר בדיקות עומק שנעשו ומיפוי הצרכים, אופיינה מערכת ייעודית, בהתאם למכרז החשב הכללי, יחד עם נציגי חברת 'בינת', במטרה להקים מוקד טלפוני מותאם לצרכי הרבנות על בסיס מרכזיה חדשנית.

מנכ"ל הרבנות הראשית משה דגן סיפר כי"למערכת החדשה יש מספר פונקציות מתקדמות, שיייסעו בידינו להתמודד עם האתגר שהצבנו לעצמנו להעניק שירות אדיב יעיל מקצועי וזמין יותר לאזרחים. זוהי פריצת דרך משמעותית בתחום השירות לאזרח, אשר בעז"ה תמשיך את מגמת ההתייעלות ברבנות הראשית לישראל".

בעקבות משבר הקורונה ואפשרויות היציאה המוגבלות מהבית, ברבנות הראשית פעלו במרץ רב בחודשים האחרונים, על מנת לאפיין ולקצר את זמני הפיתוח של המוקד החדש, במטרה להשיקו לציבור מוקדם ככל הניתן.

בשלב זה המערכת החדשה תפעל במחלקות יבוא מזון, היחידה הארצית למניעת הונאה בכשרות ואגף בחינות והסמכה. בעתיד הקרוב המענה הטלפוני החכם יורחב לשאר המחלקות ברבנות הראשית.

מהלך זה הוא חלק מתהליך דיגיטציה נרחב, שבמהלכו הוקמו מערכות מחשוב חכמות התומכות בכל המחלקות השונות ברבנות הראשית לישראל זאת על מנת לשפר ולייעל את השירות לאזרח.