צו 8 לאוהבי ישראל
צו 8 לאוהבי ישראלהליכוד שלי

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, שמוביל את המאבק להחלת הריבונות ביהודה ושומרון ובקעת הירדן, מודאג מכך שראש הממשלה בנימין נתניהו לא מביא את החלת הריבונות להצבעה כפי שהבטיח.

דגן פרסם "צו 8 לאוהבי ארץ ישראל" וקורא להתפקד לקבוצת ההתיישבות הגדולה בליכוד, "הליכוד שלי", כדי להביא את הריבונות הישראלית המלאה לכדי ביצוע.

דגן כתב כי "יחד עם שותפים נאמנים אנו נאבקים בחודשים האחרונים מאבק אידאולוגי, עיקש, למען ריבונות ישראלית מלאה ביהודה ושומרון. אני קורא לכם קריאת חירום, 'צו 8', כמתיישבים וכאוהבי ארץ ישראל - להתפקד לליכוד לקבוצת ההתיישבות הגדולה (הליכוד שלי) ולהשפיע על מפת הריבונות".

"בחודש וחצי האחרונים אנו במאבק נחוש להחלת ריבונות אמיתית, מלאה, ונגד הפקרת ישובים (ישובים מבודדים) והקפאת בניה, ונגד הקמת מדינת טרור בלב הארץ. בנוסף אנו יושבים על המפות עם בכירים בממשלת ישראל ומקיימים דיונים עם גורמים בכירים אמריקאים בהם אנו מביעים את התנגדותנו הנחרצת לכל אפשרות של ניתוק ישובים וצירים והפקרת השטחים הפתוחים לידי הערבים".

דגן עדכן את המתיישבים ותומכיהם אודות המתרחש בתוך הליכוד וקרא להם לפעול ולהתפקד למפלגה: "חשוב לי לומר, כי יש לדברים השפעה עמוקה והקול שלנו הופך להיות המוביל בסביבת ראש הממשלה נתניהו, שהביע בעצמו גם אם באמצעות מקורבים, התנגדות למדינה פלסטינית מחד ומחויבות לישובי העומק מאידך.

"קריאת חירום זו מופנית לכל המתיישבים ולכל אוהבי ארץ ישראל, לא להיות שאננים ולפעול מיידית, כדי להטיל משקל מכריע במערכה: הצעד היחיד שעומד לרשותנו כרגע, שהשפעתו דרמטית בתוך הליכוד והממשלה הוא התפקדות לליכוד לקבוצת ההתיישבות הגדולה ("הליכוד שלי"). למהלך פשוט זה יכול להצטרף כל מתיישב ואוהב ארץ ישראל מגיל 17 ומעלה. מהלך זה הוכיח את עצמו בעבר ואנו רואים בחוש כיצד 8,000 המתפקדים שלנו, בהם 1,000 המתפקדים שהצטרפו אלינו בשלושת השבועות האחרונים, נספרים על ידי ראש הממשלה, השרים וחברי הכנסת, מעלים את רמת השותפות והמחויבות לארץ ישראל, ומעמיקים אותה''.

דגן העיד כי ''אם יש משהו שמשפיע היום על הממשלה ומעגן אותה לעקרונות לשמם נבחרה, זה המפקד לליכוד של קבוצת ההתיישבות (הליכוד שלי). ההבנה היום היא כי גל ההתפקדות לליכוד של קבוצת ההתיישבות הולך ומעצב את מפלגת השלטון ואת המדיניות הישראלית כלפי יהודה ושומרון".

הוא חתם: "ממשלה לאומית מחזקת את ההתיישבות ומחילה ריבונות על כולה, ריבונות אמיתית - לא ריבונות ישראבלוף! הליכוד נבחר על ידי הציבור הלאומי כדי לממש את תפיסת הימין והבטחת הבחירות המרכזית של נתניהו: ריבונות ישראלית על כל הישובים כבר מחר.

''התפקדו עכשיו, אתם ומשפחתכם, כדי להצטרף יחד איתנו למאבק ולהכרעה, בעד הישובים ובעד ההתיישבות".

בסוף החודש שעבר התייצבו במצודת זאב בתל אביב ראשי קבוצת ההתיישבות הגדולה בליכוד - יוסי דגן, יוני הישראלי ויעקב וינברגר, והגישו 1,000 טפסי מתפקדים חדשים למפלגה, דבר שהגדיל משמעותית את כוחם של המתיישבים במפלגת השלטון. דגן ממשיך לאתגר את הממשלה סביב נושא הריבונות ופיתוח יהודה ושומרון ומוסיף להגדיל את הכוח העולה של ההתיישבות באמצעות מתפקדים חדשים מכל הארץ.

אוהבי ארץ ישראל ותומכי התיישבות? לחצו כאן להתפקדות

(הכתבה בשיתוף ''הליכוד שלי'')