"השתחררתי מבית החולים, מרגיש יותר טוב"עמוד הפייסבוק של ליאור כלפון

השחקן ליאור כלפון שחלה בנגיף הקורונה שוחרר מבית החולים הלל יפה והועבר למלונית קורונה עד להחלמה מלאה.

כלפון פרסם בפייסבוק סרטון שבו סיפר על מצבו: "שבועיים וחצי הייתי בשתיקה מוחלטת בגלל השיעולים, ועכשיו אני יכול לדבר. מקווה שאני רק אלך ואתחזק ואחזור כמה שיותר מהר למשפחה שלי".

בחדשות 13 דווח כי לפני מספר ימים תקף כלפון את פרופ' יורם לס על גישתו בנוגע למגפת הקורונה, "פרופ' לס טוען שהקורונה שלי היא כמו שפעת שהייתה לאחייניתו. הכעיס אותי מאוד לשמוע את זה. מעולם לא פגעה בי שפעת בצורה כזו שאני כבר למעלה משבועיים בעולם אחר ומטופל בכאבים אדירים. זו לא שפעת פרופ' לס היקר - זו האמא המפלצתית של השפעת".

בפוסט אחר שפרסם בזמן המחלה הוא כתב "לפני יותר משבוע כשכתבתי פוסט ראשון על הקורונה שפגעה בי, כתבתי שהייתי בגיהינום וחזרתי. רק לא ידעתי אז שזו רק הדלת הראשונה מבין רבות. בכל יום ויום שעבר מאז הייתי במקומות נוראיים בגיהינום הפרטי שלי, מבודד בחדרי בבית עם חום גבוה, חולשה, סחורורות קשות, בחילות, כאבי שרירים ומעל הכל מתקפות שיעול ארוכות שלא פסקו עד היום.

''זו הסיבה שאני לא יכול לדבר עדיין, כי כל אות שאני מוציא מפי גוררת אחריה שיעול מאסיבי שמקשה על בית החזה שלי והגרון".

"לטובת ההורים המבוגרים שלכם ולטובתכם שימו מסכה, ותשמרו על עצמכם כדי שהמחלה הארורה הזו תיגמר מהר. זו מחלה קשה מאוד שמרגישה כמו השפעת הכי שטנית שאי פעם חוויתם", הוא מספר.