ברק רביד
ברק רבידצילום: מתוך הפייסבוק

העיתונאי ברק רביד הגיב לראשונה לפיטוריו מחדשות 13, והודה לתומכים הרבים ששלחו לו הודעות חיזוק מאז שנודע על זימונו לשימוע בעקבות שורת קיצוצים בחברת החדשות.

''מתנצל מראש אבל זה יהיה קצת יותר אישי מהרגיל", כתב רביד בטוויטר. ''כפי שוודאי שמתם לב בימים האחרונים קצת נעלמתי - שלא כהרגלי. זה לא סוד שעברו עלי ימים מורכבים וקשים עם לא מעט תהיות וסימני שאלה

''בכל מקרה ומרגע שהגיע הבוקר מכתב הפיטורין הרשמי מחדשות 13 אני חושב שהגיע הזמן לכמה מילים. התרגשתי מאוד מהתמיכה מקיר לקיר שקיבלתי מכם. מישראל ומעבר לים. זה חימם את הלב וגרם לי להרגיש שאני עושה את הדבר הנכון''.

רביד הוסיף ''אני רוצה להודות למתן חודורוב ולשאר החברים בחדשות 13 שראיתי אותם נלחמים על משהו שהרגיש הרבה יותר גדול ממני. אני בוחן בימים אלה מספר הצעות וכיוונים מעניינים. מבטיח לעדכן אתכם ובעיקר להמשיך להיות כאן ולספק לכם את הסקופים שאתם אוהבים. אוהב אתכם. ברק''.

חדשות 13: פרידה עצובה מהעיתונאים שפוטרוחדשות 13

לפני כשבועיים נפרדה תמר איש שלום, מגישת המהדורה המרכזית ברשת 13, מהעיתונאים שזומנו לשימוע לפני פיטורין במסגרת ההסכם שנחתם בין ההנהלה לוועד העובדים.

''אנחנו נפרדים היום משורה של עיתונאים מן המעלה הראשונה, חברים טובים מאוד במערכת, אנשים שעבדו לצידנו במשך שנים ארוכות, כמה מהם מיום הקמתה של חדשות 13", סיפרה איש שלום בדמעות.

''זה יום קשה וכואב לכולם", הוסיפה. ''רצינו לומר להם תודה מאיתנו - החברים מדסק החדשות, תודה על עבודה מסורה, מקצועית, יוצאת דופן, עבודת שטח של שחקני נשמה, כל אחד ואחת יחסרו לנו כאן מאוד''.

מחדשות 13 נמסר "בימים אלו אנו נמצאים בעיצומו של תהליך התייעלות לא פשוט, ארגונית ופרסונלית. אנו נאלצים להיפרד מאנשי מקצוע מעולים. מן הראוי, ומפאת צנעת הפרט, שנמשיך לנהל את התהליך בתוך הארגון, ולא מחוצה לו".