מזגן של תדיראן
מזגן של תדיראןצילום: יח"צ

תדיראן, מובילת תחום המיזוג בישראל, מציגה פריצת דרך בהובלת בעל השליטה ומנכ"ל החברה, משה ממרוד.

לאחר שנים כמותג המוביל בתחום המיזוג בישראל, מבצעת תדיראן קפיצת מדרגה משמעותית והופכת לחברה שמהיום מטפלת גם בטיהור והשבחה של איכות האוויר בבית.

מדובר בחזון סביבתי טכנולוגי ארוך טווח, המציג חדשנות אמיתית בשוק בישראל ומתרחב גם ליבשות אחרות ובראשן אירופה: AIRCARE - טכנולוגיהחדשניתלטהוראוויר, שהוטמעה בשלב ראשון בסדרת מזגני הפרימיום תדיראן SUPREME .

הטכנולוגיה פורצת הדרך כוללת מחולל פלזמה ושלושה מסננים ייחודיים, שינטרלו חיידקים, ריחות רעים וחומרים מזהמים – ויהפכו את האוויר הביתי לנעים, נקי ובריא הרבה יותר.

נופר ממרוד, סמנכ"לית השיווק של תדיראן: "המודעות העולמית לאיכות האוויר כמרכיב המשפיע על הבריאות עולה מידי יום ביומו. תדיראן מבקשת להמציא עצמה מחדש כחברה גלובלית העוסקת בפיתוח טכנולוגיות חדשניות, שנועדו לשפר את איכות החיים ולשדרג את מרחב המחייה, תוך התמקדות בטיפול באוויר שאנחנו נושמים".

טכנולוגיית AIR CARE של תדיראן משביחה את האוויר בבית באמצעות מחולל אוויר אקטיבי, שנחשב כיום לטכנולוגיית טיהור האוויר המתקדמת ביותר בעולם. המחולל משחרר לחלל האוויר בחדרי הבית יונים שליליים וחיוביים המבצעים טיהור וריענון של האוויר ומנטרלים חומרים מזהמים שונים שמקורם, למשל, בגז, סיגריות, אשפה, חומצות, זיעה, אבקת פרחים ואבק.

במקביל למחולל האוויר האקטיבי, פועלים שלושה מסננים חדשניים ורבי עוצמה: מסנן אנטי בקטריאלי שמחסל 99% מהבקטריות; מסנן שמספק הגנה של כ-95% מפני קרדית אבק, שנמצאת כמעט בכל דבר בבית; ומסנן מנטרל ריחות לא נעימים באוויר. השילוב הטכנולוגי הזה בין מחולל הפלזמה לשלושת המסננים פורצי הדרך, מנקה, מחטא ומשביח את איכות האוויר שאנחנו נושמים.

סדרת תדיראן SUPREME מתייחדת בעיצוב מוקפד, ומציעה שבע מהירויות של המאוורר הפנימי לפעולה חרישית במיוחד, טכנולוגית D Airflow4 לפיזור אויר אחיד בחלל החדר, וטכנולוגיית EVERLASTING הכוללת מגוון רחב של צעדים הננקטים כבר בפס הייצור לצד שימוש ברכיבים בלעדיים, המבטיחים אחוז תקלות מזערי ועמידות לאורך שנים. יתרונות אלו זיכו את הסדרה בפרס מוצר השנה לשנת 2020 בקטגוריית החדשנות, ע"פ בחירת הצרכנים.

סדרת TADIRAN SUPREME עם טכנולוגיית AIR CARE מצויידת בכשרות מהודרת, באישור משמרת השבת והמכון המדעי טכנולוגי להלכה המלווים את התהליך הטכנולוגי מקרוב על מנת לוודא שתישמר ההקפדה על שמירת שבת כהלכתה לצד השמירה על אוויר נקי ואיכותי יותר.

אין ספק שמדובר במהלך מהפכני שמבסס עוד יותר את מקומה של תדיראן כמובילת שוק, וצפוי להציב רף חדש של איכות טכנולוגית בקטגוריה כולה.