ח"כ מאי גולן לשמאל: "הדם על הידיים שלכם"

ח"כ מאי גולן מהליכוד יוצאת היום (רביעי) בשיחה עם ערוץ 7 נגד האלימות שנרשמה אמש בהפגנה נגד ראש הממשלה נתניהו מול מעון ראש הממשלה בירושלים.

"מה שראינו אתמול זו אחת ההפגנות היותר מכוערות שנראו בהיסטוריה של מדינת ישראל, ראינו שם הסתה פרועה בשם התקשורת ובשם מחנה השמאל", אמרה גולן.

גולן המשיכה במתקפה על השמאל, "אבל מה שבעיקר ראינו זו צביעות של מחנה השמאל. כי אני יכולהל הבטיח לך שאם גרם מכמות ההסתה שהייתה אתמול בשמאל נגד המחנה הלאומי, היתה מהצד שלנו נגדם, זה לא היה עובר בשתיקה".

"ראיתי אתמול ערוצי תקשורת שמראיינים מפגינים שאומרים שראש הממשלה אמר לירות בהם ודברים הזויים ותלושים ובאמת מופרכים. אני אומרת לכם, אנשי מחנה השמאל - איבדתם את זה. הדם על הידיים שלכם. הכתובת כתובה בגדול על הקיר, ואם לא תעצרו את מסע ההסתה המופרע והפסיכוטי הזה נגד ראש הממשלה, נגד משפחתו ונגד המחנה הלאומי ונגדנו - אנשי מדינת ישראל, זה יגמר ברע".

גולן סיימה את דבריה בהאשמת השמאל במוסר כפול, "לא יכולים להיות שרק כשאומרים מילה נגדכם אתם מתרעמים ומשתוללים, אבל כשיש כזה מסע הסתה מתמשך, אתם לא עוצרים אותו. זו צבעות ורשעות שאין כדוגמתה".